poniedziałek, marca 13, 2017

Promoszop – portal oferujący kody rabatowe i promocje do setek sklepów ! - 100 zł Kupon do Douglas'a :) Zamówienie

Promoszop – portal oferujący kody rabatowe i promocje do setek sklepów ! 
100 zł Kupon do Douglas'a :) Zamówienie 







Hej Słoneczka ;*

Jak wiecie byłam ostatnio na spotkaniu blogerek i firmy nas szlachetnie obdarowywały ;) 

I dziś Wam przedstawię portal na którym są mega oferty,kupony,karty podarunkowe. 

Promoszop 



Portal oferujący kody rabatowe i promocje do setek sklepów!

Lubisz robić zakupy online? Interesują Cię kody rabatowe, promocje i wyprzedaże? Trafiłeś w odpowiednie miejsce! Portal Promoszop stworzony został specjalnie po to, by Twoje zakupy stały się szybkie, tanie i przyjemne. Z nami zakupu dokonasz dosłownie w mgnieniu oka, a przy okazji będziesz mógł sporo zaoszczędzić. Sprawdź naszą ofertę i znajdź kod rabatowy do Twojego ulubionego sklepu!

Kody rabatowe - Twój sposób na tańsze zakupy!


Na Promoszop każdego dnia znajdziesz kody rabatowe oraz prom
ocje do najpopularniejszych sklepów online z takich kategorii jak:
  • Odzież
  • Obuwie
  • Elektronika
  • Uroda
  • Podróże
  • Dla dzieci
  • I wiele innych


Nam portal zaoferował kupon do sklepu internetowego Douglas o kwocie 100 zł
Wszystko fajnie opisane łatwe do realizacji itp

A więc weszłam na stronę online Douglasa i szukam co by tu kupić...
Ceny chore jak dla mnie bo wysokie

Ja ogólnie za Douglasem nie przepadam..
I nie rozumiem czasem czym ludzie się tak 
" podniecając " tam kupując ? 
Może ja jestem jakaś inna ??  Nie ważne...




Po przeszukaniu tego i owego zamówiłam :


1 ) Dla męża pianka do golenia ( 6,99)

2 ) Dla męża żel po goleniu ( 6,99 )  

3 ) Maseczka ( 5,99 )

4 ) Lakier metalowy ( 27,90 )  







Plus cena przesyłki 9.90 w ramach bonu to zrobiłam :) 
Na przesyłkę czekałam ok 2 dni dodatkowo dostałam 3 próbki 
2 dla mnie i jedna dla męża ;) 






No mąż zacznie testowanie swoich rzeczy pewnie w następnym tygodniu.
Szczotka się super spisuję jest mała ładna i poręczna.
Dobrze włosy rozczesuję nie ciągnie nie szarpie 
Lakier będę nakładać dopiero w kwietniu ( daję odpocząć pazurkom od hybryd )
a maseczka jeszcze nie przetestowana ;p

Dziękuje portalowi za upominek który podarowali na spotkanie blogerek.
Was moje kochane odsyłam na stronę może znajdziecie jakieś fajne promocje/kupony 





Pozdrawiam i buziaki :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz