niedziela, marca 19, 2017

Sady Wincenta: Naturalne soki tłoczone Producent

Sady Wincenta: Naturalne soki tłoczone Producent







Hej Moje Słoneczka ;*


Dziś Wam napisze szybki i bardzo krótki post na temat soku które dostałyśmy na spotkaniu blogerek i zaraz po wyjściu z restauracji soki znikły ;( 

I nawet zdjęć nie miałam jak zrobić ;( 
Więc znów wszystko ogólnikowo ...
Ehh tak wyszło ;p 
Mam nadzieje że mi wybaczycie ;)




Soki są od firmy :


Na spotkaniu blogerka każda laseczka mogła sobie wybrać soczki ( smaki ) 
W sumie dostałyśmy 3 soki.
Jeden w kubku o smaku pomarańczowym a 2 w szklanej butelce i tu był smak do wyboru.



Ja wybrałam smaki które lubi mój mąż czyli sok warzywny z burakiem oraz jabłko - burak 
Ja miałam okazje wypić pomarańcze resztę mój mąż ;)
Sok widać że jest tłoczony w 100 %..




Czuć świeżość soku oraz brak konserwantów
Sok jest zdrowy z super składem ,bardzo dobrze smakuje i gasi pragnienie ;)




Kilka słów dodatkowych :

Opis produktu
Pomarańcza nie lubi naszych umiarkowanych klimatów. Co zrobić skoro my za nią wprost przepadamy? Skupujemy najlepsze gatunkowo pomarańcze, tworząc wyciskany sok bezpośrednio z owoców. Ta słodko-kwaśna kompozycja to najlepszy sposób na orzeźwienie w letnie dni, a w te chłodniejsze, na wzmocnienie organizmu.
Sok powstał w wyniku bezpośredniego wyciskania surowych owoców. Dostępny jest w kilku praktycznych pojemnikach: 3L, 5L, 750 ml, 330 ml, 200 ml. Przydatny do spożycia w 12 godzin po otwarciu.
Skład: 100% sok z pomarańczy (nie z koncentratu)






















Polecam :)

O firmie :

Niedaleko pada jabłko od jabłoni. Rodzinna tradycja sadownicza twórcy marki Sady Wincenta była u początków idei firmy. 
Klasyczne podejście do rolnictwa owocuje – i to dosłownie. 


Sadownictwem zajmujemy się od kilku pokoleń, tłoczenie soków stanowi naszą przygodę od 2010 roku. Wtedy to uruchomiliśmy nowoczesną tłocznię, pozwalającą na pozyskanie soku z własnych owoców, przy zachowaniu niemal wszystkich ich wartości. Przez 5 lat produkowaliśmy soki pod marką Słoneczna Tłocznia, a od stycznia 2016 rozpoczęliśmy produkcję pod nową marką: Sady Wincenta

Soki tworzone w naszym gospodarstwie należą do segmentu NFC, tj. Nie Z Koncentratu. Mamy pewność, że tylko taki produkt może spełnić oczekiwania konsumentów, dla których zdrowie ma wartość nadrzędną. 

Przekonaj się, że zdrowie może być smaczne. 

Soki z Sadu Wincenta: bez cukru, bez chemii, bez wody. Naprawdę prosto z sadu.


Dziękujemy firmie za produkty na spotkanie blogerek !

A Wy moje dziewczynki lubicie takie soczki ?? :)

Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz