środa, marca 22, 2017

Zupa Cebulowa - Krem :)

Zupa Cebulowa -  Krem :) 




Hej Moje Słoneczka ;*











Te laseczki które śledzą mnie na Insta wiedzą że ostatnio robiłam domową zupę cebulowa :)


Dziś Wam pokaże mój przepis jak robię ;) Ja tak na oko wszystko ;) 

A więc zacznę od składników :

* 7 sztuk cebuli ( ok 1 kg )

* 2 marchewki

* Zielona pietruszka

* Czosnek ( 2/3 ząbki ) 

* Margaryna do duszenia cebuli


* Przyprawy 


Plus dodatki , zrobiłam sama grzanki 

* 1 bułka pokrojona w plasterki nasączone olejem i przyprawami 

Podgrzane na patelni po cebuli ;) 

Ale  do sedna :) 

Cebulę obrałam pokroiłam w plastry podsmażyłam na margarynie ok 15 min na małym ogniu.

W garnku zagotowuję wodę  z dodatkami typu marchewka czosnek pół surowej cebuli przyprawy.

Po podsmażeniu cebuli wrzucam wszystko wraz z tłuszczem do garnka z warzywami i gotuję ok 15 min..Następnie odstawiam do wystygnięcia :)









Po czym wszystko razem miksujemy przecieramy przez sitko i gotowe ;)


Jak już podpiekę domowe grzanki układam na " zupie " w miseczkach posypuję żółtym serem i na 5 min do piekarnika ;)






Gotowe :)





Tak tak tak..wiem widzicie chemie w moim wpisie ;p 

Ale od czasu do czasu lubie coś chemicznego ;)

Proszę mnie nie krytykować ;p haha

A Wy moje kochane jak robicie zupę cebulową ?? :)


Czekam na Wasze przepisy ;)

Buziaki ;*

Smacznego ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz