środa, marca 01, 2017

Termissa - Kosmetyki na bazie wody termalnej z Podhala - Recenzja




Termissa - Kosmetyki na bazie wody termalnej z Podhala  Recenzja 







Hej Słoneczka Moje Kochana ;*

Witam Was w nowym miesiącu ;)

 Tak tak mamy już Marzec ;) za 21 dni Wiosna :D Taka tak wiosnaaaa :) 

Dziś Wam pokaże wodę termalną od firmy 






Po raz pierwszy w życiu miałam okazję testować wodę 
Dużo czytałam o takich wodach i byłam zainteresowana taką woda ale jakoś tak wyszło że nigdy nie kupiłam...




Co do wody to znajduję się w postaci spray'u 
Ma szatę graficzną bardzo ładną czytelną w kolorach białych/czarnych/niebieskich
Wodą ma działanie nawilżające 
Skład wody jest genialny bo wchodzą w nim same " zdrowe  produkty "




Ja wodę używałam po goleniu nóg
Mam ten problem że po goleniu moja skóra na nogach jest  bardzo sucha i skłonna do wyprysków / krostek




Po używaniu wody moja skóra była dobrze nawilżona 
Ogólnie wodą będzie idealna na słoneczne ciepłe dni w sam raz na "
 odświeżenie " ciała ;)

Wodę polecam ;) 

Można ją kupić za ok 18 zł - WODA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz