czwartek, marca 23, 2017

Recenzja Danio :)

Recenzja Danio :) 






Hej Słoneczka kochane ;* 


Dziś dla Was krótka i szybka recenzja Danio o smaku truskawki oraz wanilii 





Danio mogłam wypróbować dzięki  projektowi 

TRND 





Gdzie się dostałam do testów :)

W sumie miałam 10 danonków które rozeszły się w rodzinie jak świeże bułeczki ;)

Zacznę od początku.

Danio znajdują się w saszetce z zakrętką co umożliwia jedzenie serka nawet podczas prowadzenia auta.

W każdej saszetce jest 140 g serka oraz na opakowaniu jest skład  itp 

Danio moim zdaniem są wygodne w użyciu ale wanilia  jak dla mnie jest dość sztuczna :( Taka chemiczna .









Jeśli chodzi o truskawkę to już ten smak jest dużo lepszy 
Skład ..No jakiś szałowy nie jest..

Także myślę że dziecku bym nie podała,sobie jako osobie dorosłej raz na jakiś czas ok ...ale szału jakiegoś  nie ma.



Wolę naturalne jogurty z dodatkiem jakiś sezonowych owoców ;) 
I co ja mogę Wam więcej o nich opisać ?



Tak to wygląda :)

A Wy jakie lubicie jogurty ??

Buziaki :* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz