wtorek, marca 14, 2017

CONTE RAJSTOPY = Nowa współpraca a dla was KONKURS !

CONTE RAJSTOPY = Nowa współpraca a dla was KONKURS ! 










Hej Słoneczka Moje Kochane ;*

Dziś luzy post :)

Mianowicie nawiązałam współprace z firmą 




i jestem na etapie testowania rajstop ;)


Dla Was też mam mini konkurs :)


Wygrywają 2 osoby ;)

 Osoba  nr 1 dostaje 2 x rajstopy firmy CONTE czarne + kupon rabatowy :)


osoba nr 2 wygra 1 x rajstopy te same co powyżej :) + kupon rabatowy 


KONKURS trwa od 14.03.2017 do 10.04.2017 
do godziny 24

 Zwycięzca zostanie poproszony o podanie adresu do wysyłki na terenie Polski. Nagrodę wyślę wciągu 3 dni od otrzymania adresu.
Jeśli zwycięzca ( y ) nie zgłosi się do 3 dni od opublikowania wyników, wybiorę następną osobę.




Reguły zabawy :
1 ) Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2 ) Zostawić komentarz pod wpisem z adresem email
3 ) Dodatkowo można umieścić baner z konkursem u siebie na  ( bloga nieobowiązkowo ) 

3 ) Odpowiedzieć na pytanie/ wymyślić stylizację   - : 
" MOJA NAJLEPSZA STYLIZACJA Z UŻYCIEM RAJSTOP CONTE TO...... " 
I tutaj macie otwartą przestrzeń ,najlepsze odpowiedzi wygrają :) 
Powodzenia :) 
Dodatkowe " warunki "

 polubienie fanpage'a Conte na FB i obserwowanie profilu na Instagramie Conte (jeśli ktoś korzysta również z IG).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz