sobota, marca 11, 2017

Sklep Gagalu - Recenzja produktu ze spotkania

Sklep Gagalu jest miejscem gdzie znajdziecie piękne i ze starannością wyszukiwane meble, prezenty ręcznie robione orazdekoracje do domu i ogrodu w stylu skandynawskim, prowansalskim, rustykalnym, shabby chic a także vintage. Jest to miejsce gdzie  znajdują się także prezenty ręcznie robione z niezwykłą pasją, starannością i miłością do tworzenia. 
 
 



Hej Moje Słodkie Słoneczka ;*

Dziś mam dla Was krótki luźny post ;)

Siedziałam dziś pół dnia w pracy i się zastanawiałam jak Wam napisać o breloczku który dostałam w ramach prezentu na spotkaniu blogerek .


I tak myślałam myślałam i w sumie nic nie wymyśliłam haha ;) 


Brelok dostałam od firmy :





 Na stronie producenta pisze tak :

Kolorowy brelok do kluczy z drewnianych kul. Wspaniałą ozdoba każdych kluczy, łatwy do znalezienia w torebce. 
Brelok zapakowany jest w tekturowe pudełko i może być wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby. 

Wymiary: długość kul około 9 cm 



A więc moje zdanie jest takie że brelok jest 3 kulowy o rożnych kolorach.
Jest lekki i inny.

Szczerze jeszcze takiego w sklepie nie znalazłam.
Cena ok 16 zł.



Mój brelok jest dopięty do portfela i dobrze mi się go nosi. 

Nie przeszkadza mi a wręcz przeciwnie łatwiej mi znaleźć teraz portfel w torebce ;)



Fajny lekki gadżet :)

Na prezent super pomysł ;)

A Wy noście coś przy torebce / portfelu czy telefonie ?? 

Buziaki ;*

I dziękuje firmie za wsparcie podczas spotkania blogerek ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz