czwartek, marca 16, 2017

Kiwi & Karambola cukrowy peeling do ciała - Farmona Laboratorium ...

Kiwi & Karambola cukrowy peeling do ciała - Farmona Laboratorium ...







Hej Słoneczka Moje Kochane ;-*

Dziś Wam pokaże peeling który skradł moje serce ;-) 

Peeling dostałam w ramach spotkania blogerek od firmy :




A że paczki przychodziły do mnie już w styczniu to i owo już mi się kończy i mogę się z Wami podzieli ,moją krótką szybką recenzją ;)



Tak zawszę brak czasu na wszystko.
Za oknem coraz ładniej więc i czasu coraz mniej na siedzenie w domu oraz na pisanie bloga ;p

Peeling znajduję się w plastikowym okrągłym pojemniczku 
( bezbarwnym ) gdzie dzięki temu widać ile jest zawartości w środku ;-) 



Po otwarciu / odkręceniu zakrętki mamy dodatkowe zabezpieczanie w postaci sreberka .




Peeling jest bardzo wydajny, posiada delikatne " pestki / drobinki  " myjące .

Peeling dobrze myje ciało nawilża nadaje efekt czystej skóry takiej zadbanej.




Peeling nie uczula ,nie podrażnia oraz nie ma się po nim żadnej wysypki.

Daje 5/5 .Polecam :)



Kilka słów dodatkowych :

Kiwi & Karambola cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz o apetycznym zapachu kiwi ze słodką nutą karamboli.
Eksplozja radości i energia na cały dzień!
Orzeźwiające połączenie dojrzewających  na słonecznych wyspach Indonezji złocistych owoców karamboli oraz soczystego aromatu kiwi oszałamia intensywnym zapachem  i wypełnia radością na cały dzień.
Cukrowy peeling doskonale myje, regeneruje i pielęgnuje ciało. Dzięki zawartości masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, sprawiając, że staje się zachwycająco miękka i delikatna.
Naturalne kryształki cukru i zmielone łupinki orzechów macadamia zanurzone w odżywczym olejku, usuwają martwy naskórek i wygładzają ciało.  Zawarty w peelingu  ekstrakt owoców noni, zwiększając wydzielanie endorfin, wprowadza w doskonały nastrój, stymuluje pozytywną energię i radość, a wibrujący zapach egzotycznych owoców odpręża, orzeźwia i pobudza do działania. Skóra pozostaje odżywiona, natłuszczona, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu.

Dziękuje firmie za zaufanie :) 

I za wsparcie spotkania blogerek :)



Pozdrawiam :* 

A moje Kochane dziewczynki lubią peelingi ?? :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz