piątek, marca 24, 2017

Delia - Szminki Recenzja :)

Delia - Szminki Recenzja :)








Hej Słoneczka Moje Kochane :*

Za oknem co raz cieplej i coraz mniej staje się aktywna na blogu ...
Mam nadzieje że mi wybaczycie ;) 
Postaram się Wasze blogi ogarnąć ;p ale kiedy tego nie wiem ;)

Jakiś czas temu dostałam od firmy


W ramach współpracy 3 różne szminki matowe ;)





Kolory nie bardzo moje,więc rozdałam to i owo :)
Ale różową sobie zostawiłam :)

Nawet była ze mną w Czorsztynie na wycieczce a tam też ją testowałam :)






A więc tak szmineczki mają ładne fajne opakowanie z ładnym wyraźnym napisem.

W środku znajduję się "  pędzel "  do malowania ust .

Szminka ładnie się rozprowadza na ustach ,ładnie wygląda..ale jakość ma dużo do życzenia.

Po ok 1 godziny nie miałam już nic na ustach,musiałam poprawiać usta  żeby do zdjęć było ładnie widocznie.

Szybko szminka schodzi łatwo się odbija na szklance/papierosie itp
Jak dla mnie nie pachnie ani nie smakuje ;/




Szału nie ma ...Ogólnie ja nie polecam


Moja ocena to 2 /5 ...Bardziej za opakowanie niż efekt 

A Wy lubicie szminki firmy Delia ?

Dziękuje firmie za zaufanie i za produkty do testowania 

Pozdrawiam :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz