niedziela, grudnia 04, 2016

Your Natural Side Zestaw prezentowy - Cera Mieszana i Tłusta ( cena 45 zł )

Your Natural Side Zestaw prezentowy - Cera Mieszana i Tłusta







Hej Słoneczka :* 

Jakiś czas temu dzięki współpracy z firmą 




mogłam sobie wybrać rzeczy do testowania i tak o to w moje łapki wpadł ten zestaw oraz szampon // balsam ale o nich to jutro ;)

Zestaw do cery mieszanej i tłustej kosztuje 45 zł i jest moim zdaniem idealnym prezentem na mikołaja lub też urodziny ;)


W zestawie znajdują się 3 produkty plus torba materiałowa ostatnio bardzo modna ( moja poszła do mamy  - na zakupy ) 

Zacznę od produktu który skradł moje serce ;)

A jest to woda lawendowa 




Po raz pierwszy miałam okazje testować taką wodę i byłam bardzo zadowolona z niej ;) tak bardzo że skończyła się po tygodniu ;(
 Buuuu 
Wody lawendowej używałam do wanny , do przecierania buzi wacikiem nasączonym wodą oraz 2 razy zrobiłam tak zwaną " parówkę " na rozszerzone pory...
Bardzo dobrze zadziałało to na moją skórę oraz ogólnie poprawiło wygląd cery / buzi 
Do wanny dodawałam kilka kropel dla zapachu ;) i codziennie rano i wieczorem po całym etapie demakijażu twarzy szyi dekoltu przecierałam buzie wodą  
Polecam wodę w 100 % 
Ten produkt skradł moje serce w 100 % :)




Następnym produktem był olej z czarnuszki 


Ten produkt używałam do włosów ;) nakładałam kilka kropel na dłonie a następne na całą długość włosów oraz głowy i tak sobie trzymałam ok 30 min na głowie następnie myłam głowę standardowo :) 



Olejek dobrze schodził nie zostawiał tłustych włosów 
Olejek pachnie dość specyficznie ciężko mi określić zapach na szczęście po myciu zapach znika ;) 
Olejek też polecam moje włosy po nim stały się mocniejsze oraz mają dużo lepsze końcówki ;)



Trzecim produktem który był w zestawie była glinka zielona ;) 





O niej już nie raz pisałam oraz nie raz już testowałam :)
Glinkę tym razem dodawałam tylko do wanny ;) Nie robiłam z niej maseczki bo mam inne maseczki do testowania ;)





We wannie lekko brudził wodę na zielono ale skóra po nim nabierała jędrności 
dobrze radziła sobie z problemami skórnymi :)








Teraz kilka dodatkowych informacji ;-) 


Your Natural Side zestaw prezentowy - 

CERA MIESZANA I TŁUSTA


Zestaw prezentowy z produktami Your Natural Side dla Cery Mieszanej i tłustej są eleganckim upominkiem dla osób, które pragną Państwo obdarować w szczególny sposób. Idealna propozycja na świąteczny upominek!

Zestaw CERA MIESZANA I TŁUSTA:

  • Olej z czarnuszki - reguluje produkcję sebum, tonizuje skórę, zapobiega powstawaniu niedoskonałości i zmian chorobowych. Ogranicza wypadanie włosów. Jest odpowiedni nawet dla bardzo wrażliwej skóry

  • Woda z kwiatów lawendy - działa łagodząco, gojąco, antyoksydacyjnie, regenerująco i antyseptycznie. Idealna dla skóry podrażnionej po goleniu, depilacji, opalaniu, ukąszeniach i drobnych skaleczeniach

  • Glinka zielona - łagodzi podrażnienia skóry, działa przeciwzapalnie, tonizuje oraz wyrównuje jej pH. Ma działanie lecznicze w przypadku drobnych skaleczeń i niegroźnych oparzeń. Uelastycznia i ujędrnia skórę
  • Torba bawełniana gratis
A wy znacie takie kosmetyki ??
Jak u Was się sprawdzają ?? 
Pozdrawiam :):) 
Dziękuje firmie za zaufanie - Tu można kupić zestaw --- > KLIK < ---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz