środa, grudnia 21, 2016

Tarnów - Kiermasz Świąteczny

Tarnów - Kiermasz Świąteczny 

Tarnów – miasto na prawach powiatu w południowej Polsce, w województwie małopolskim, leżące nad rzekami Białą i Dunajcem, o wielowiekowej historii sięgającej początkami czasów piastowskich.




Hej Słoneczka :* 


W Tarnowie gdzie mieszkam dnia 17 -18 grudnia odbył się Kiermasz Świąteczny ...



Szczerze  nie mam Wam za wiele do opisania bo nic się nie działo ciekawego ..
Serio były to najgorsze targi świąteczne na których byłam ...
A jak wiecie byłam już w tym roku i w Krakowie i w Rzeszowie...Tamtego roku też byłam w Krakowie ....i to co zobaczyłam własnym mieście to aż wstyd...

Na kawałku słynnej drogi Wałowa stały namioty z produktami świątecznymi..Na placu Sobieskiego była jakaś mała strefa ciepła gdzie obok ludzie / przechodni śpiewali kolędy 

Jeśli chodzi o budki z jedzeniem to tak mało apetycznie wyglądały że nic nie kupiłam nic nie zjadłam oraz nic nie piłam..

Serioooo bo to nie zachęcało ....Może Wam pokaże fotki 





















A Wy byliście na jakiś targach kiermaszach ??

MI się marzy do Pragi lub na Słowację jechać ale to może za rok ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz