sobota, grudnia 03, 2016

ODPLAMIACZ KIESZONKOWY - PureQueen ;)

Odplamiacz kieszonkowy 





produkty dostępne są w sieci drogerii Super-Pharm

Odplamiacz i spray kosztują ok 9 - 12 zł (w zależności od danej drogerii)




Hej Słoneczka :) 





Wczoraj było o super sprayach a dziś o odplamiaczu kieszonkowym który ratuję życie ;p tzn ubrania z plam ;) 


Mały zgrany i oczywiście jest u mnie w torebce ;)
Z taką wersją odplamiacza spotkałam się po raz pierwszy w życiu i powiem wam że jest ciekawą opcją





Bo ile razy zdarzyło nam się ubrudzić np : bitą śmietana z gofrów lub winem ?? i co w tedy ? plama najczęściej zasycha i nie zawszę potem chce zejść z ubrania

Ja miałam taką sytuację ostatnio w Krakowie ...

Ja jak zwykle musiałam się ubrudzić bo by nie było ;/





I tym razem poleciał grzaniec na moją kurteczkę ..i wtedy panika że nie zejdzie i że kurtka w kosz....a tu mój ukochany mąż przypominał mi o magicznym odplamiaczu który wyciągam z torebki i robiłam według instrukcji obsługi ;p 

Najpierw wytarłam plamę chusteczką potem pocierałam plamę pisakiem i znów wytarłam chusteczką i co ??? I plama znikła ;p 


Tak tak używałam jeszcze odplamiacza parę razy np testowałam olej kilka kropli na starej bluzce i też działało ;)


 Moj mąż używał na plamie z soku z czarnej porzeczki i też zeszło bez problemu ;-)

Ogólnie odplamiacz polecam w 100 % :)

A wy znacie taki odplamiacz ?? 

Można go kupić tu : 


Dziękuje firmie za zaufanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz