sobota, grudnia 24, 2016

Drożdże - 3 miesiące walki o ładne włosy ;)

Drożdże - 3 miesiące walki o ładne włosy ;)  







Hej Słoneczka :*


 Od 22.12 ( czwartek ) zaczęłam 3 miesięczną kurację drożdżowa 




Cel wzmocnić włosy plus nie ukrywam ale chciałabym żeby szybciej rosły ;)

Pomysł wziął się z tego że mam cienkie włosy i problem z końcówkami ;(

 I szukałam w internecie tego i owego i znalazłam kilka informacji że drożdże działają idealnie na włosy ...

A więc poszłam na małe zakupy kupiłam kilka kostek drożdży jantar wcierkę do włosów oraz szczotkę do włosów w Rossmannie za 19,99 


Mam też kilka dodatkowych produktów do pielęgnacji które mam zamiar używać typu olejek do włosów maski itp 



Oraz mam zamiar pić pokrzywę siemię lniane a co z tego wyjdzie się okaże ;) ( Raczej brak systematyczności ) 


Co zawierają drożdże?

Drożdże - są bogatym źródłem aminokwasów, składników mineralnych i witamin z grupy B o korzystnym wpływie na przemianę materii, a szczególnie na procesy zachodzące w skórze:
  • normalizują pracę gruczołów łojowych, pomagają w walce z niedoskonałościami cery. 
  • witaminy z grupy B, które działają zbawiennie na kondycję włosów i cerę 
  • witamina H (biotyna) - odpowiada za sprężystość włosów, pomaga regulować ich przetłuszczanie się, hamuje siwienie i wypadanie włosów 
  • selen, miedź - wpływają na zdrowe włosy, skórę i paznokcie, wpływają na hamowanie procesów starzenia 
  • cynk - odpowiada za porost włosów, odgrywa istotną rolę w utrzymaniu zdrowej skóry 
  • dodatkowo fosfor, magnez, żelazo, potas i chrom.

Tabele podają, że w 100g drożdży znajdziemy:

Wartości odżywcze:

Białko: 12 g
Węglowodany: 1,1 g
Tłuszcz: 0,6 g 
Cholesterol: 0 mg
Błonnik: 6,9 g

Witaminy:

Witamina E: 0,1 mg
Tiamina: 1 mg
Ryboflawina: 2 mg
Niacyna: 15,2 mg
Witamina B5: 3,5 mg
Witamina B6: 0,7 mg
Biotyna: 60 µg
Witamina B9: 1200 µg
Witamina B12: 0,1 µg

Sole mineralne:

Sód: 20 mg
Potas: 630 mg
Wapń: 25 mg
Magnez: 60 mg
Fosfor: 500 mg
Żelazo: 5 mg
Cynk: 2,6 mg
Miedź: 1,6 mg
Mangan: 0,2 mg
Fluor: 0,1 mg
Jod: 0,6 µg





Przez pierwszy tydzień będę pić drożdże raz dziennie 1/4 kostki 

Zalewam wrzątkiem i po około 15 min piję 

Potem mam zamiar pić 2 razy dziennie po 1/2 kostki na raz


Co Wam mogę jeszcze napisać ??

A teraz moje włosy są opłakanym wstanie rozdwojone końcówki  cienkie i wypadające 


Mają ok 54 cm ..

Także co do relacji zdam Wam 22 Marca 2017 ;)





Może któraś z Was już stosowała drożdżową kurację na włosy ?? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz