poniedziałek, grudnia 26, 2016

Ciasteczka z ciasta francuskiego z Masą Makową HELIO

Ciasteczka z ciasta francuskiego z Masą Makową HELIO 





Hej Słoneczka :* 

Dziewczyny które od dawna śledzą mój blog wiedzą że mam 2 lewe ręce do pieczenia i nie wiele u mnie zrobić...

A do tego mam piecyk na prąd także same wiecie jak jest
Gotowanie jest moim azylem ale pieczenie już nie ;(

Dlatego używam gotowym mas oraz ciast :)




I tak było tym razem :)

Na moje " ciasteczka " potrzebuje :

* 1 opakowanie ciasta francuskiego ( jest już wraz z papierem do pieczenia ) 

* 1 puszka ( u mnie pół ) masy gotowej firmy Helio ( dobra masa wraz z bakaliami )

* białko do posmarowania


Masa makowa w puszce "catering"




Masa makowa z bakaliami HELIO w 3,3 kg puszce to rozwiązanie idealne dla cateringu, cukierników i szefów kuchni.  Jest to gotowy produkt z bakaliami i miodem do szybkiego przyrządzania makowców, mazurków, tortów makowych, strucli, czy innych deserów. Masa makowa HELIO ma odpowiednio gęstą konsystencję i charakteryzuje się tradycyjnym smakiem oraz naturalnym aromatem. Produkt zapewni dużą oszczędność czasu - nie wymaga dodatkowej obróbki termicznej ani mielenia maku – stanowi  gotowe nadzienie do ciasta. Dodatkowym atutem produktu, jest to, że wypieki, w których zastosowano masę makową HELIO mogą być zamrażane.

Masy makowe HELIO są najczęściej wybieranymi produktami w swojej kategorii na polskim rynku. Wielokrotnie nagradzane były w prestiżowych konkursach konsumenckich i branżowych, w tym m.in. licznymi Złotymi Laurami Konsumenta, medalem Pani Domu, wyróżnieniami w konkursach Perła Rynku FMCG, czy Złoty Paragon. Zaufanie i rekomendacje Klientów zdobyły dzięki zastosowaniu tradycyjnej receptury, bez użycia konserwantów. Wyjątkowość zawdzięczają także połączeniu najwyższej jakości składników, dzięki czemu do masy nie trzeba dodawać już rodzynek, skórki pomarańczowej i miodu.

Wartość odżywczaw 100g produktu
Wartość energetyczna881kJ/ 207kcal
Białko4,3g
Węglowodany27,5g
Tłuszcz8,9g


Ciasto odwijam kroje na duże kwadraty daje masę łącze znów daje masę i robię takie jakby jajeczka 





Smaruję białkiem i wkładam do rozgrzanego piekarnika na ok 15 min
 ( ja na oko piekę )





Efektu końcowego nie udało mi się zrobić gdyż mąż wyciągnął ciasteczka z piekarnika i zanim sobie przypominałam o fotce dla was to było już za późno ;p 



( tu jeszcze podczas pieczenia po ok 10 min )



Także w sumie w 20 min mamy coś na słodko ;)

A wy robicie takie szybkie " ciasteczka " ?? :D

Smacznego ;* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz