piątek, grudnia 02, 2016

HIGIENICZNE SPRAYE DO RĄK - Antybakteryjny spray do rąk – olej arganowy / aloes / kokos


Antybakteryjny spray do rąk – olej arganowy /  aloes / kokos




Produkty dostępne są w sieci drogerii Super-Pharm

Odplamiacz i spray kosztują ok 9 - 12 zł (w zależności od danej drogerii)




Hej słoneczka moje :*

 Dziś Wam przedstawie 3 spray'e które dostałam do testowania od firmy 


Każdy spray miał inny zapach ;)

 Mi najbardziej przypadł kokosowy do gustu mój mąż używa aloes a olej arganowy wpadł w łapki mojej mamy ;) 



Może napiszę najpierw Wam kilka słów o spray jak my go widzimy a potem Wam napiszę co piszę o nich producent ;) 

Spray okazał się zbawieniem w trudnych sytuacjach a szczególnie po paleniu papierosów ;p tzn ja prawie rzuciłam fajki ale znajomi palą i faktycznie zabija zapach tytoni na dłoni 

Oprócz tego spray się świetnie sprawdza podczas " suchych " rąk gdyż dobrze nawilża szybko się wchłania i długo utrzymuje piękny zapach na dłoniach 
Jest  świetnym produktem :) 

Mało miejsca zajmują są wydajne ładnie i długo pachną i naprawdę się sprawdzają :)
Polecam :)



Jeśli chodzi o 2 pozostałe spray'e sprawdzają się tak samo ;) A i są barrdddzzzzoo wydajne ;)
Mój osobisty spray jest ze mną wszędzie ;-) 




Nosze go w torebce :)

 Był nawet w Krakowie ze mną :)





Można zakupić tu produkty :





A Wy używacie takich spray ? 

Jak się u Was sprawdzają ?

Dziękuje firmie za zaufanie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz