niedziela, grudnia 04, 2016

A jednak grzeczna byłam :D Mikołaj Zawitał do Mnie ;)

A jednak grzeczna byłam :D 

Mikołaj Zawitał do Mnie ;) 







Hej słonka :*

 Haha już myślałam że Mikołaj mnie ominie :-) 

Ale jak widać grzeczna byłam bo dostałam prezent od mojego ukochanego męża :*

W sumie mam wszystko i z ciuchów i kosmetyków...a jeśli chodzi o biżuterie...to jestem bardzo wybredna ;) ale jakieś tam błyskotki noszę ;)



Dziś poszłam z moim mężusiem na zakupy i mogłam sobie wybrać prezent ;) 




Tak tak sama mogła sobie wybrać bo jestem bardzo wybredna ;p i mąż woli nie ryzykować ;p więc padło na łańcuszek z APART za 84 zł plus zawieszka za 29 zł ...




Oczywiście biżuteria musi być w  srebrzę gdyż za złotem nie przepadam...

Poza obrączką i pierścionkiem zaręczynowym złotym mam wszystko srebrne ;) 
 Także tego roczny mikołaj spisał się na 6 ;)





 Dziękuje Mężusiu ;*:*

A Wy macie jakieś swoje wymarzone prezenty ?? :)


P.S - wpis nie jest sponsorowany itp 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz