sobota, grudnia 31, 2016

Makaronowa Zapiekanka - AMANDIN

Makaronowa Zapiekanka 







Hej :) 

Pare dni mnie tu nie było ale praca zamknięcie starego roku nowa umowa w pracy itp itp ...

Dziś sprzątanie gotowanie i jakieś " przekąski " na wieczór - romantyczny sylwester z moim ukochany mężem i naszym synkiem chomiczkiem :)

Ale znalazłam chwilę by Wam pokazać szybką i tanią makaronową zapiekankę ;) 

Ja do niej użyłam kilka składników gdyż maiłam tak zwane sprzątanie lodówki ;)

A więc składniki :

* Makaron u mnie był świderki 

* Ser żółty wiórki / plastry jak to woli 

* 1 cebula u mnie czerwona



* 1 puszka kukurydzy

* 1 laska kiełbasy 

* zielona pietruszka


* margaryna

* Bułka tarta 

* sos u mnie beszamel firmy AMANDIM ( cena ok 5 zł ) 

Tu można kupić --- > KLIK < ----






Sos ryżowy Bechamel, którego bazę stanowi ryż, jest gotowy do użycia.
Idealny jako dodatek do potraw w tym lasane oraz zapiekanek.
Wyprodukowano w Hiszpanii )


Składniki: woda, olej słonecznikowy*, ryż* (5%), stabilizator (guma akacjowa), cebula*, emulgator (lecytyna słonecznikowa), sól morska, naturalne aromaty. *Produkt rolnictwa ekologicznego.
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w temp. do +4 st.C i spożyć w ciągu 5 dni.

Wartość odżywcza: w 100 ml produktu: wartość energetyczna: 336,2 kJ / 80,4 kcal tłuszcz: 6,9 g w tym kwasy tłuszczowe: - nasycone: 0,52 g - jednonienasycone: 5,6 g - wielonienasycone: 0,80 g węglowodany: 5,8 g - w tym cukry: 0,9 g błonnik: 3,3 g białko: 0,3 g sól: 0,32 g





* przyprawy / oliwa z oliwek 


Makaron podgotowałam ok 3 min 

Cebulę i kiełbasę podsmażyłam na oliwie z oliwek 

Do podgotowanego i odcedzonego makaronu dałam kiełbasę cebulę oraz odsączoną z wody kukurydze doprawiłam do smaku pieprzem solą - wymieszałam 






Naczynie do zapiekania wysmarowałam margaryną i obsypałam bułką tartą następnie włożyłam wymieszany makaron z resztą składników posypałam serem polałam gotowym sosem  przykryłam folią aluminiową i włożyłam do nagrzanego piekarnika na ok 20 min 

Na końcu posypałam zieloną pietruszką i podałam...



jak zawszę zdjęcia gotowego efektu na talerzu brak :(

 Standard mąż wyciągał z piekarnika ;)

A Wy lubicie takie zapiekanki ? 

U mnie są często jak tylko robię porządki w  lodówce  ;) 




Smacznego ;* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz