wtorek, grudnia 06, 2016

Rajstopy dla kobiet w ciąży 70 den Stopień ucisku profilaktyczny 13-17 mmHg - Veera

Rajstopy dla kobiet w ciąży 70 den Stopień ucisku profilaktyczny
 13-17 mmHg 










Hej Słoneczka :* 

Jakiś czas temu dostałam do testowania rajstopy dla kobiet w ciąży ale nie tylko..Ja nie jestem w ciąży a rajstopy nosiłam :) 



Miałam je na sobie ok 10 razy i powiem szczerze że mam mieszane uczucia ...
Czytałam wiele dobrego na ich temat a jednak coś mi nie gra
Rajstopy są dobrze dopasowane ładnie się prezentują i idealnie leżą...Ale ...Po pierwsze ciężko się je ubiera taka tak wiem tak ma być bo mają one być uciskowe...ale jednak jest to minus bo ja zawszę rano czasu nie mam...





Po dwa mam wrażenie że uciskają aż za bardzo...
Wzięłam to testów 3 a mam rozmiar 162...więc powinny być za duże ;p a są obcisłe...aż za bardzo 
Dodatkowo nie zauważyłam żeby były jakieś super ..





Nie zauważyłam żeby działały żeby nogi nie bolały i żeby po ich noszeniu było coś lepiej
No może po za tym że ciepło bo noszę je pod spodniami ;) 
Ogólnie hmm sama nie wiem co Wam napisać...Proponuje sprawdzić na własnej skórze i wydać opinie
MI niestety nie leżą nie widzę efektów






Dlatego daję słabą 3 na 5...

Info od producenta :

Rajstopy dla kobiet w ciąży 70 den


Stopień ucisku profilaktyczny 13-17 mmHg



Rajstopy z naciskiem na codzienną profilaktykę. 
Z wygodną regulacją wokół brzucha, która pozwala dopasować rajstopy do zmieniających się kształtów Twojego ciała. Dzięki nim będziesz czuła się w pełni komfortowo. Rajstopy dbają nie tylko o zdrowie mamy, ale również dziecka. Rajstopy są testowane klinicznie. Dzięki leczniczym właściwościom nogi są przygotowane na zwiększający się ciężar ciała.


Rajstopy ciążowe:


 zapobiegają pękaniu drobnych naczyń (pajączków)

 przynoszą ulgę zmęczonym nogom

 poprawiają krążenie krwi

 zapobiegają pierwszym zmianom żylakowym

 redukują obrzęki

 sprawiają że po całym dniu Twoje nogi są nadal lekkie




Jak wiesz, kobiety w ciąży są szczególnie narażone na wystąpienie żylaków i obrzęków. Możesz temu zapobiec. Nie musisz doprowadzić do momentu, gdy będziesz miała już żylaki. Stopniowany ucisk testowany klinicznie skutecznie redukuje zmęczenie nóg i zapobiega obrzękom. Produkty Veera są bardzo skuteczne w profilaktyce. Zadbaj o swoje nogi zanim pojawią się problemy, tak aby zawsze były zdrowe i piękne.

Dzięki włóknom Lycry oraz wzmocnionej pięcie i palcach, rajstopy są trwałe i zapewniają prawidłowe ułożenie wyrobu na nodze oraz właściwe rozmieszczenie ucisku.
Skład rajstop: 75% Poliamid, 25% Elastan


Dobierz odpowiedni rozmiar według poniższej tabeli:




Cena ok 86 zł tu można kupić ---- > KLIK < ------ 

Dodatkowo dostałam podkolanówki ale podarowałam je mamie bo stwierdziłam że nie ma sensu ich otwierać....
A Wy znacie te rajstopy ?

 Jak się u Was sprawdziły ??

Pozdrawiam :*  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz