piątek, grudnia 09, 2016

Biogo: Eko sklep internetowy ze zdrową żywnością, bezglutenowy - Babcia Wkracza do Akcji Uwaga Szczypie w oczy ?? :D






Babcia Wkracza do Akcji !! Uwaga ale czy Szczypie w oczy ?? :D 

SZAMPON NO 3 NA ŁOPIANOWYM PROPOLISIE PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 550 ml - RECEPTURY BABCI AGAFI - AGAFI






Hej Słoneczka Moje Kochane :* 

Dziś przychodzę do Was z nowym postem na temat szamponu firmy 



Ostatnio pisałam też o szamponie tej firmy który się nie sprawdził u mnie tak jakbym tego chciała.

 Dziś przychodzę do was z szamponem który spełniał moje oczekiwanie :) 




Szampon zamówiłam na stronie BIOGO w formie współpracy ;)
Szampon znajduje się w ładnie prezentującej się butelce 550 ml otwiera się na " pstryk " co ułatwia stosowanie




Szampon ładnie pachnie tak lekko rumiano - pokrzywowy fajny zapach bardzo mi się podoba ;) Kolor szamponu jest zielony ciemny dobrze się pieni dobrze myje i dobrze spłukuje ;)




Ogólnie szampon jest bardzooooo wydajny i dobrze się spisuje
Po dłuższym używaniu zauważyłam że moje włosy są bardziej mocniejsze mają mniej rozdwojone końcówki są lśniące i zadbane ;)



DZIAŁANIE
Regeneruje i zapobiega wypadaniu włosów.
Przeznaczenie: Przeznaczony do mycia i pielęgnacji słabych i zniszczonych włosów z tendencją do wypadania.

SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść szampon na wilgotne włosy i skórę głowy i okrężnymi, masującymi ruchami wzbudzić pianę. Spłukać wodą.
SKŁADNIKI
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Arctium Lappa, Glycine Soja Oil, Urtica Dioica Extract, Chamomilla Recutia Flower Water, Althaea Officinalis, Salvia Officinalis Oil, Carum Carvi Fruit Oil, Mel, Saponaria Officinalis, Cera Alba, Panthenol, Niacinamid, Citric A., Parfum, Methylchloroisothiazoline, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Cl 15985, Cl 19140, Cl 42090, Cl 14720.

Certyfikat bionie dotyczy
Kraj producentaEstonia
Kraj pochodzenia składników-
BezglutenoweBEZ GLUTENU
WegetariańskieWEGETARIAŃSKI

Szampon polecam daje mu 5  /5 :)

A Wy moje słonka lubicie tą firmę ? Znacie ich kosmetyki ?

Pozdrawiam :*:*


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem akurat osobą która jakoś specjalnie przykłada uwagę do tego aby kupować zdrowe produkty. Jednak bardzo spodobał mi się pomysł jak założyć start-up w branży e-commerce https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/jak-zalozyc-start-up-w-branzy-e-commerce/ więc jestem zdania, że jeżeli ktoś chce to może w sumie wszystko osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to akurat ja takich produktów jeszcze nie kupowałem, ale nigdy nie wiadomo czy do tego nie dojdzie. Myślę również o tym aby postawić własny sklep www i jak czytałem w https://www.sendit.pl/blog/jak-zachecic-klienta-do-zakupow-w-twoim-sklepie-internetowym trzeba pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Jak dla mnie jest to bardzo ważny aspekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jeśli ktoś kupuje takie rzeczy to jak najbardziej poprzez sklep internetowy można je również nabywać. Ja bardzo chętnie kupuję w internecie wszędzie tam, gdzie jest wdrożony moduł płatności https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online który jak dla mnie sprawdza się znakomicie i przede wszystkim bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń