piątek, kwietnia 28, 2017

Znicze świece podgrzewacze - BISPOL

Znicze świece podgrzewacze - BISPOL





Hej Moje Słoneczka ;) :*

Dziś szybki post o świeczkach a dokładnie to o podgrzewaczach które dostałyśmy na spotkaniu blogerek od firmy




Ja firmę znam bo miałam okazje z nią współpracować więc już jest wpis na blogu o nich  tu można przeczytać -  ŚWIECZKI .

A więc dziś w sumie można powiedzieć będzie " Kopiuj - wklej ".




Jeśli chodzi o świeczki / podgrzewacze to zdania nie zmieniłam daje uważam że są dobrej jakości ( wosk ),palą się około 2-3  h ( mówię tu o podgrzewaczach ) ładnie i delikatnie pachną. 
Mój ulubiony zapach to cynamon ;)





Jeśli chodzi o świeczkę to dostałyśmy jedną w szklanej delikatniej szklance.
Na początku myślałam że to szkło pod wpływem ciepła pęknie,ale nic z tych rzeczy po pierwsze nie pękło a po drugie szklanka się nie nagrzała i można ją było przenosić z miejsca na miejsce :)






Ja osobiście bardzo lubie podgrzewacze gdyż możemy z nich zrobić np : serce.
Ale oprócz tego możemy używać podgrzewaczy np do kominków.
Podgrzewacze są małe i dają mega fajny klimat.




Jestem bardzo zadowolona że mogłam po raz drugi mieć kontakt z tą firmą albo nawet po raz 3 ( wcześniejsze spotkania blogerek chyba też były te świeczki ) 
Co Wam mogę jeszcze napisać ? 




Zapachy są dla mnie super,delikatne i ładnie pachną w pomieszczeniu.
Ja polecam w 100 % :)

A Wy znacie ? Lubicie ?? :D 

O FIRMIE

Bispol to firma rodzinna, której MISJĄ od 1993 roku jest:
• Sprzedawać na rynki światowe towary najwyższej jakości, dające pełną satysfakcję klientom, przy zastosowaniu innowacyjnych technologii.
• Zarządzać w oparciu o zasady etyczne, zgodnie z polityką socjalną oraz dbać o środowisko naturalne.


Naszą firmę tworzą ludzie, którzy z pasją i zaangażowaniem przygotowują asortyment odpowiadający potrzebom odbiorców. Cechuje nas kreatywność, profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klientów i ich potrzeb. Jesteśmy otwarci na nowości oraz wszelkie sugestie, gotowi dopasowywać naszą ofertę do indywidualnych oczekiwań odbiorców.

Krótki post ale czasu brak na wszystko ;( 

Buziaki :* 

1 komentarz: