sobota, kwietnia 01, 2017

Pierogi Domowe z Serem białym na słodko ;)

Pierogi Domowe z Serem białym na słodko ;) 






Hej Moje Słoneczka Kochane ;*

Dziś Wam pokaże przepis na pierogi które robiłam z 4/5 dni temu ale nie miałam czasu by napisać ;p 



Posty robię z wyprzedzeniem z 3/4 dniowym i sami rozumiecie ;-) 

Składniki na ciasto :

* 2 szklanki mąki
* 1 jajko
* 3/4 szklanki ciepłej wody zagotowanej 

Składniki na farsz :

* 1 kostka sera białego ( U mnie pół tłusty ) - 250 g
* kilka kropli olejku śmietankowego
* pół łyżeczki cynamonu 

Wszystko razem mieszamy i gotowy farsz ;p 



Z podanych składników na ciasto wyrabiamy ciasto 
Dzielimy na porcję i wałkujemy 
Wykrawamy np szklanka okrągłe kółka , dajemy farsz i robimy pirogi 
( sklejamy boki )

Do gotującej się wody dodaje kilka kropli oleju
 ( u mnie olejek śmietankowy do ciast ) i troszku soli wrzucam pierogi ,gotuję ok 6 - 9 min i gotowe ;)




Gotowe pierogi ja podaje akurat polane masłem i cukrem cynamonowym :)
Ale można też np śmietaną :)


P.S - Z reszty ciasta zrobiłam pierogi z hiszpańskimi truskawkami ;) 

A Wy robicie domowe  pierogi ? 

Smacznego ;* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz