poniedziałek, listopada 14, 2016

Znicze świece podgrzewacze - BISPOL producent zniczy świec ... - No to mała recenzja świeczek :D





 No to mała recenzja świeczek :D 




Hej Słoneczka :):* dziś kilka słów na temat świeczek / podgrzewaczy które dostałam w ramach 

współpracy BISPOL :) 

Dostałam 1 świeczkę oraz 4 podgrzewacze o różnych zapachach..Ale truskawkę od razu mi mama zakosiła i nie mogłam jej nawet powąchać ...





ale za to zostały mi inne zapachy a mianowicie takie :

* Podgrzewacze o zapachu cynamonu  świąt bożonarodzeniowa oraz zapach kwiatów liliowych 




 Świeczka znajduję się w szklanym opakowaniu i jest o zapachu leśnych owocowych ;)




Jeśli chodzi o podgrzewacze to są bardzo delikatne w zapachu palą się około 2 - 3 godzin 




Ja osobiście bardzo lubie podgrzewacze gdyż można je postawiać w różnych miejscach oraz z podgrzewaczy można np ułożyć serce i mieć romantyczny nastrój dla zakochanych ;) 





Świeczki nie spaliłam jeszcze w całości bo pali się długo bardzo wolno i pięknie pachnie :)






oprócz tego że ładnie pachnie to dobrze pochłania zapach papierosów 

Co mogę jeszcze napisać ?? 

No polecam świeczki i podgrzewacze :)





Kilka słów o firmie :

O FIRMIE


Bispol to firma rodzinna, której MISJĄ od 1993 roku jest:
• Sprzedawać na rynki światowe towary najwyższej jakości, dające pełną satysfakcję klientom, przy zastosowaniu innowacyjnych technologii.
• Zarządzać w oparciu o zasady etyczne, zgodnie z polityką socjalną oraz dbać o środowisko naturalne.


Naszą firmę tworzą ludzie, którzy z pasją i zaangażowaniem przygotowują asortyment odpowiadający potrzebom odbiorców. Cechuje nas kreatywność, profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klientów i ich potrzeb. Jesteśmy otwarci na nowości oraz wszelkie sugestie, gotowi dopasowywać naszą ofertę do indywidualnych oczekiwań odbiorców.


A Wy lubicie świeczki ? 

A na koniec Tarnowska Zima ;p




Miłego wieczoru ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz