czwartek, kwietnia 20, 2017

SPRAY VENAL NA ZMĘCZONE NOGI MARKI GORVITA...( CREDORP )

SPRAY VENAL NA ZMĘCZONE NOGI MARKI GORVITA...( CREDORP ) 






Hej Moje Słoneczka kochane ;*

Dziś znów z szybkim postem przychodzę do Was ale wiecie jak jest,brak czasu na wszystko ;)




Dziś kilka słów o kolejnym produkcie który dostałam w  ramach spotkania blogerek które odbyło się w Bochni.


Było tam tyle paczek/produktów że końca nie widać recenzji wszystkiego ;(.
Dziś Wam przedstawię produkt który wspomaga nasze nogi ;).




Wiecie cały dzień na nogach jedne w szpilkach jedne na płaskim,jeszcze inne robią dziennie z 10 km...I nogi w końcu nam się buntują ;(.

 I od czasu do czasu trzeba im pomóc się zrelaxować :)
Do relaksowania nóg i dania im odpocząć polecam super fajny spray od firmy 



Spray dostałyśmy od 





( ale producentem jest GORVITA



Spray znajduję się w małej ciemnej buteleczce,łatwo się go " dozuje " na nogi.Pachnie bardzo delikatnie ( mogłabym powiedzieć że tak lekko miętą )
Na nogach po użyciu spray czuć lekką fajną zimną ulgę ( takie pierwsze odczucia ) 
Potem czujemy lekkie mrowienie.




Ogólnie czuć lepszą różnice po używaniu spray.Ja używałam go przez okres 2 tygodni tak profilaktycznie i zauważyłam że nawet po goleniu moja skóra jest inna.Taka bardziej zadbana,elastyczna.
Zauważyłam również że spray działa na obrzęki,likwiduję uczucia zmęczenia oraz tak zwanych ciężkich nóg.

Polecam w 100 % 




Kilka słów dodatkowych :

Venal Spray poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg. Zawarta w jego składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, preparat wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze, przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne, a chłodzący mentol zapewnia nogom uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.





Znacie ? Używacie ? Lubicie ??

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz