wtorek, kwietnia 25, 2017

Tea Rebels - TEA & COFFEE REBELS

Tea Rebels - TEA & COFFEE REBELS 






Hej Moje Słoneczka :* 

Jak tam u Was pogoda ?

Dziś Wam pokaże 2 kawy i 2 herbaty które dostałam w ramach współpracy od firmy :




W paczce miałam w sumie 3 herbaty i 2 kawy ale jedna herbata owocowa poszła do mojej mamy a jeszcze jej nie piła więc na razie nic o niej nie napisze.




Mojego posta zacznę od herbat :

REVOLTEA - yerba mate malinowo brzoskwiniowa







Jest to herbata którą uwielbiam mój mąż.
Herbata jest zapakowana w kartonowe opakowanie,a w środku znajduję się folia w której jest szczelnie zamknięta herbata.Na kartonie znajduję się znana twarz oraz cytat,który daje wiele do myślenia.



Herbata jest podoba do herbaty zielonej pod względem zawartości ( liści ) 
Napój zaparzyłam w zaparzaczu by nie pić " fusów " w postaci liści.
Napój jest dość mocny,bardzo dobrze pobudza ( lepiej niż kawa ).
Pachnie ..no własnie..pachnie jak mielony tytoń i smakuje tak..Serio nie chce po takiej herbacie palić
( dobre na rzucenie palenia ).
Także jest pobudzająca i dobra na rzucenie palenia :)




Świat jest niebezpiecznym miejscem nie z powodu tych, co czynią zło, ale z powodu tych, którzy na to patrzą i nie czynią nic.
                                                                                     Albert Einstein






Kolejna herbata to : 

IDEALITEA - herbata zielona o smaku owoców egzotycznych




Tą herbatę też pił mój mąż gdyż uwielbia on takie herbaty ;).
Herbata jak jej " koleżanka " znajduję się w takim samy opakowaniu tylko z inną grafiką i innym cytatem.Herbatę zalewałam w szklance oczywiście gdy woda miała mniej stopni.Pamiętajmy wrzątkiem nie zalewamy zielonej herbaty bo traci swoje właściwości.




Na temat właściwości zielonej herbaty pisać nie będę,gdyż już nie raz opisywałam zieloną herbatę i jej działanie.
Herbata o dziwo jest bardzo pyszna ,fajny ma delikatny smak oraz zapach.Jak nie lubie takie herbaty,to ta bardzo mi posmakowała .
Polecam :)



Naszym społeczeństwem rządzą szaleni ludzie realizujący swe szalone cele. 
                                                                                         John Lennon




Przejdźmy do kaw : 


Midday Coffee

kawa rozpuszczalna o smaku gruszkowym





Sunset Coffee

kawa rozpuszczalna o smaku miodowym






Dostałam 2 kawy o 2 różnych smakach : gruszka / miód.
Oby dwie kawy znajdowały się w fajne małej puszcze a w środku dodatkowo zabezpieczone były w foli.Kawy przesypałam do puszek.




Za każdym razem gdy otwierałam puszkę było czuć zapach pięknej mielonej ( rozpuszczalnej ) kawy.




Kawy robiłam standardowo z dodatkiem mleka.Oby dwie kawy są bardzo dobre,mają delikatne smaki,oraz zapachy.





W smaku czuć nutę danego zapachu.
Pysznej i dobre 

Także ogólnie biorąc polecam produkty firmy : 

Tea Rebels

Buziaki ;* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz