środa, kwietnia 19, 2017

Wizaż Sklep - Lakiery do paznokci Vipera - Vipera Niebieski Lakier do paznokci Belcanto 115 / Vipera Pomarańczowy Lakier do paznokci Belcanto 121

Vipera Lakiery do paznokci Belcanto to energetyczna paleta barw we włoskim stylu. Kolekcja dostępna jest w 12 kolorach.








Hej Moje Słoneczka :*

Za oknem śnieg..W środku wiosny..

Na nic nie mam czasu,teraz dużo pracy przede mną więc aktywna pewnie na blogu nie będę...
Parę postów mam dla Was zapisanych na przód więc coś się tam pojawiać będzie ;)



 Dziś krótki i szybki post ;)

 Pokaże Wam 2 lakiery które dostałyśmy w ramach spotkania blogerek.




Każda z nas dostałam po dwa lakiery : Pomarańcz/niebieski 


Vipera Lakiery do paznokci Belcanto to energetyczna paleta barw we włoskim stylu

Kolekcja dostępna jest w 12 kolorach. Pojemność: 11 ml 




Termin ważności: 18-24 miesiące


 Lakiery charakteryzują się:


  • Profesjonalnym pędzelkiem pozwalającym na łatwą i precyzyjną aplikację bez smug
  • Poręcznym, wygodnym opakowaniem
  • Dostecznie kryjącym jednolitym kolorem
  • Przedłużoną trwałością i blaskiem
 Kolekcja Belcanto inspirowana jest energetycznym urokiem Włoch. 

Ten rozśpiewany kraj, kolebka światowej opery, stał się natchnieniem dla unikatowej kolekcji 12 wyszukanych barw. 


Znajdziemy tu:


  • kompozycję pastelowych, szafirowych turkusowych błękitów odzwierciedlających kolory nieba, odbijające się w wodach otaczających Wenecję
  • nie brakuje musztardowego beżu i żółcieni inspirowanych skąpaną w słońcu, starożytną architekturą Rzymu oraz pełnej dynamiki sycylijskiej czerwieni oranżu
  • zwieńczeniem kolekcji są najmodniejsze odcienie, prosto z mediolańskich wybiegów: pistacjowa zieleń oraz przydymiony fiolet





Lakiery znajdują się w ładnych buteleczkach z cienkim pędzelkiem 
( osobiście wole grubsze ).

Lakiery jak dla mnie są mocno wodniste co widać podczas malowanie paznokci.
Ja Wam wrzucę tylko 2 pazurki wymalowane gdyż szybciej zmyłam lakier z paznokci niż wymalowałam.Po pierwsze nie moje kolory a po drugie musiałam bym chyba z 3 warstwy malować by było coś widać.





A że ja nie lubie takich ilości to dałam mamie lakiery.Niestety u mamy było podobnie i do tego tak źle było że po nałożeniu aż 4 warstw  ( mama ) odpadły jej po ok 10 h..Serio..I to płatami odchodziły bo było za dużo lakieru na paznokciach
Dodatkowo moja mama zauważyłam że ma płytki odbarwione 
( ale tylko od pomarańczowego ) koloru.




Plus jest chyba tylko taki że lakier szybko schodzi z pazurków.
Jeśli chodzi o moje pazurki proszę nie patrzeć..Odpoczywają po hybrydach.

Dopiero teraz będę je piłować,matowieć,odżywiać itp ;) 
Bo hybryda mi potrzeba na koniec miesiąca ;) 
Ogólnie lakierów nie polecam..



Cena takiego lakieru na stronie WIZAŻ SKLEP - 8.99 zł.

A może u Was się lepiej sprawdzają ?? 

Piszcie jestem ciekawa :)

Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz