sobota, kwietnia 22, 2017

Pracownia Dekoracji AKATJA + pojemnik od firmy Allinpackaging

Pracownia Dekoracji 

AKATJA



Firma 

Allinpackaging ( Pojemniki ) 






Hej Moje Słoneczka Kochane :* 

Dziś przychodzę do Was z mega krótkim postem ;)

Dziś Wam pokaże naklejki na przetwory od firmy


oraz pojemnik od firmy 

Allinpackaging


Oby dwa prezenty dostałam w ramach spotkania blogerek w Bochni.

Naklejki są na przetwory,zapakowane w folię prześwitującą.
Naklejki dobrze się odklejaną jak i naklejają ;)





Nie ma problemu z pisaniem po nich,pisaki się nie rozmazują itp.
Fajne ładne i praktyczne ;)


Nawet na drewnianej cukierniczce dobrze się przyklejają ;) 





A jeśli chodzi o firmę 

Allinpackaging





To od tej firmy dostałyśmy misz - masz do wyboru do koloru w postaci różnych pojemników.
W moje łapki wpadł pojemnik z pokrywką.






Pojemnik jest prześwitujący,łatwo się zamyka,myje i dba o nasz produkt w środku bo ma zamknięcie z gumką ;) 





Pojemnik świetnie u mnie się sprawdza w roli pojemnika na zieloną herbatę ;)

Jestem zadowolona z oby dwóch " gadżetów "

Pozdrawiam ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz