wtorek, kwietnia 04, 2017

DERMABLEND™ DERMABLEND Puder utrwalający działanie korekcyjnego fluidu


DERMABLEND
Puder utrwalający działanie korekcyjnego fluidu








Hej Moje Słoneczka :*

 Dziś Wam pokaże puder od    VICHY



Jak wiedzie doskonale ja pudry/fluidy/korektory używam raz na ruski rok ;)
Ale jak już się maluję to na całego i wiadomo marze by makijaż trzymał się cały dzień szczególnie na wycieczkach gdzie nie mam czasu żeby makijaż poprawiać a chce wyglądać świeżo i ładnie ;)





Dlatego puder utrwalający jest dla mnie zbawieniem :)
Po wymalowaniu się tzn daniu fluidu utrwalam go własnie pudrem Vichy.
Puder jest biały tak tak biały :) 
Ale na buzi ładnie zmienia kolor i komponuję się idealnie z Twoim ulubionym fluidem.


Puder znajduję się w małym prześwitującym słoiczku gdzie widać ile jeszcze zostało produktu.
Do pudru jest dołączona wygodna mała gąbeczka która ułatwia nam aplikację.
Puder jest lekko sypki więc uwaga na czarne/kolorowe ciuchy by się nie posypało ;p
Ogólnie puder dobrze leży na twarzy,utrwala na długo nie " roluję " się.
Jest bezzapachowy,nie uczula i jest ok ;)



Tylko cena jak dla mnie za wysoka bo aż ponad 70 zł...Ale ja będę mieć takie cudo na rok jak nic ;p 
Można go tu kupić : VICHY

Polecam :) 
Produkt dostałam w ramach spotkania blogerek ;)
Ale opinia jest tylko moja :)




Kilka słów dodatkowych :

Puder utrwalający Vichy Dermablend to przełom w kosmetyce korekcyjnej. Transparenty puder otula skórę warstwą ochronną, przedłużając trwałość makijażu. Nałożony na Fluid korygujący Dermablend lub Intensywnie korygujący podkład w sztyfcie Dermablend podtrzymuje efekt ich działania nawet do 18 godzin. 
Transparenty puder nie zmienia koloru wybranego podkładu, dzięki czemu skóra zachowuje naturalny wygląd. Nie podkreśla niedoskonałości: zaskórników i skórek.
Puder utrwalający działanie korygującego fluidu podkreśla piękno. Skóra staje się miękka, idealnie gładka i przyjemna w dotyku. Przestaje się błyszczeć, zachowując perfekcyjne zmatowienie przez długi czas. Przystosowany do skóry wrażliwej i alergicznej. Nie zawiera parabenów.

Zmikronizowany puder utrwalający Vichy Dermablend pokrywa skórę delikatną transparentną mgiełką. Lekka pudrowa warstwa nie obciąża skóry i nie podkreśla niedoskonałości. Sprawia, że perfekcyjny makijaż utrzymuje się nawet do 18 godzin.

Vichy Dermablend Puder utrwalający transparentny przeznaczony jest do codziennego stosowania, by zachować naturalny wygląd skóry i zapewnić perfekcyjne wykończenie makijażu.
Po zastosowaniu podkładu należy nałożyć obfitą ilość pudru Dermablend. Po 2 minutach zaleca się usunąć nadmiar kosmetyku za pomocą pędzla.




A Wy moje kochane znacie takie pudry ?? 

Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz