poniedziałek, kwietnia 03, 2017

Piątkowy Wypad - Jaworzyna Krynicka / Krynica-Zdrój

Stacja Narciarska Jaworzyna Krynicka - kompleks tras narciarskich położonych w Krynicy-Zdroju, na wschodnich zboczach Jaworzyny Krynickiej. Uruchomiony został w 1997 


Krynica-Zdrój miasto w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Krynica-Zdrój. Według danych z 31 grudnia 2013 miasto liczyło 11 361 mieszkańców.




Hej Moje Słoneczka Kochane ;*

Te które śledzą mojego Insta wiedzą że w piątek miałam wraz z mężem wolne i udaliśmy się na wycieczkę do 2 miejscowości położonych koło siebie :) 

Najpierw udaliśmy się do Jaworzyny Krynickiej na kolejkę ( gondolę ) gdzie były bilety 50 % tańsze bo trwała promocja 31.03 - 2.04 polska przez pół ceny i udało nam się kupić dwa całe bilety za 27 zł góra/dól :) 






Także super ;) Kolejką się jedzie ok 5 może 7 minut ;)





Na górze o dziwo były knajpki otwarte - sezon się skończył więc duży plus :)
Na samej górze przepiękne widoki 







Dorwałam 2 x grzańca ;) najpierw poszedł mały a potem duży ;)
 Mały 10 zł duży 12 polecam bardzo dobre :) 




Po ok 2 godzina spędzonych na górze ( gdzie było widać tatry ) 
Nie wiem czy mój aparat w telefonie to ujął ale widok bosski ;)


Wróciliśmy kolejką w dół i pojechali do Krynicy Zdrój ;)
 Standardowo na górę parkową :) 
Po drodze zaliczając o lody gałkowe ;) jedna gałka 2,5 :)



Nie chciało nam się iść na piechotę gdyż w sobotę rano pobudka o 4 do pracy to pojechaliśmy kolejką ;) Tam promocji już nie było ;( 
Więc za 2 całe bilety góra dół zapłaciliśmy 32 zł 





U góry standardowo zahaczyliśmy o bar Babci Maliny ;)




 I zamówiliśmy obiad plus piwo dla mnie z sokiem imbirowym w sumie my zapłacili 42 zł...




U góry na górze parkowej było pozamykane to i owo..
Czyli np tor saneczkowy czy zjeżdżalnia a szkoda bo bardzo dużo ludzi było ..

Po ok 2 h wróciliśmy na dół odwiedziliśmy Pijalnie główną zaopatrzyliśmy się w wody oraz 2 produkty z dodatkiem miodu ;)




Oczywiście oprócz tego mój skarb zakupił sobie 2 monety ( jedna 7 zł druga 8 zł ) Mój kotek to kolekcjonuję :)

 A ja zakupiłam magnez na lodówkę 8 zł  ;) 
( moje hobby nowe ) 






Koło 19 byliśmy w Tarnowie zaliczając jeszcze Maka :)



Wycieczka super ;) Krynice bardzo lubimy ;)

 Te co śledzą bloga wiedza że często jesteśmy w Krynicy i w Krakowie :) 

To są nasze takie 2 miejsca ulubione ;) 

Wycieczka w sumie nas wyniosła wraz z paliwem ok 250 zł - 300 zł 
( to tak plus minus )  ...

Dużo jak na jeden dzień ..Ale warto ;)

A teraz kwiecień...ale raczej na wycieczki się nie zapowiada 

praca...praca..praca...Świąt nie obchodzę więc nie muszę mega sprzątać ;p hah :D

A Wy gdzie lubicie jeździć ? 

Buziaki :-*:-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz