poniedziałek, kwietnia 17, 2017

Dbamy o włosy z firma MARION KOSMETYKI :)

Dbamy o włosy z firma MARION KOSMETYKI :) 

Olejek z marakui 100% naturalny

Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym








Hej Moje Słoneczka ;*

Dziś Wam pokażę 2 produkty które dostałam w ramach spotkania blogerek od firmy





Pierwszy produkt to olejek z marakui 100 % naturalny ;)

Olejek z marakui 100% naturalny

Olejek znajduję się w plastikowej małej buteleczce który łatwo się nakłada bo jest pompka :)
Olejek ślicznie pachnie i jest dość tłusty ale nie ma problemu żeby go zmyć ani z włosów ani z rąk ( podczas nakładania na włosy ) 





Ja akurat nakładałam olejek na całe włosy,obwijałam się ręcznikiem i tak spałam całą noc.Rano normalnie myłam włosy.
Olejek ładnie się zmywał,nie zostawiał tłustych włosów.




Ogólnie olejek można stosować nawet na całym ciele,ja akurat nie używam olejków do ciała ,gdyż nie lubie być tłusta.
Więc jak działa na ciało to Wam nie powiem.
Taką buteleczkę miałam na ok 8 użyć,ale jestem zadowolona.




Moje włosy po używaniu olejku ( używałam raz w tygodniu ) ,stały się miękkie w dotyku,bardziej zadbane,końcówki stały się bardziej zadbane,mniej rozdwojone.
Olejek polecam w 100 %:)


Kilka dodatkowych słów :


Linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.




Olejek z marakui (passiflora) z nasion owoców tropikalnych.

Zawiera duże ilości owocowych kwasów tłuszczowych, wapń, fosfor i potas. Posiada ogromny potencjał antyutleniający, co czyni go niezastąpionym olejem w walce z objawami starzenia.

Idealny do cery naczynkowej, ze skłonnością do przebarwień oraz suchej i wrażliwej skóry. Olejek skutecznie oczyszcza z martwych komórek rogową warstwę skóry i przyspiesza proces regeneracji. Odżywia i nawilża włosy przesuszone i zniszczone. Zapobiega utracie wody i nadaje im naturalny połysk. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.


Indeks 1333- Olejek z marakui 100% naturalny



Drugi produkt który Wam przedstawię to : 

Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym

Jest to dla mnie totalna nowość.Jak przeczytałam fluid do włosów to aż szoku dostałam
Fluid też znajduje się  w małej plastikowej buteleczce,wraz z pompką.Jest koloru kremowego,pachnie delikatnie tak świeżo,nie lepi się do rąk ani nie zostawia śladów na włosach.




Fluid używałam codziennie rano na suche włosy a dokładnie na same końcówki.Po miesiącu użytkowania moje końcówki stały mniej rozdwojone,są w lepszej kondycji.Oprócz tego są dobrze nawilżone i zadbane 

Polecam w 100 % 

Kilka słów dodatkowych :

Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym



Silnie skoncentrowany fluid bez parabenów, chroni przed rozdwajaniem końcówek i skutecznie zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją.
Olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert  pomaga zapewnić suchym i łamliwym końcówkom włosów 7 efektów:
  • intensywnie odbudowuje
  • przywraca piękny połysk
  • odżywia i regeneruje włosy od wewnątrz
  • wzmacnia i nawilża
  • nadaje miękkość
  • wygładza

Indeks 744 Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym

A Wy moje kochane znacie te produkty ??

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz