środa, kwietnia 12, 2017

Targi Wielkanocne Kraków / Karmimypsiaki.pl - Akcja / Tężnia solankowa w Kopalni Soli „Wieliczka” Małopolska

Targi Wielkanocne Kraków 
Karmimypsiaki.pl - Akcja 
Tężnia solankowa w Kopalni Soli „Wieliczka” Małopolska





Hej Moje Kochane ;* 

Będzie to krótki i szybki post bo o Krakowie to już tyle razy pisałam że hoho ;) 

Te blogereczki które śledzą mojego Insta wiedzą że w Niedziele wybrałam się z mężem do Krakowa po drodze odwiedzając :








Odwiedziliśmy samą tężnie a co do kopalni to mamy w planach zimowych odwiedzenie :)
Jeśli chodzi o solankę płaci się wstęp 9 zł od osoby.
Tężnia powstała w 2014 roku także totalna nowość dla nas ;) 



Solanka składa się z ..drewna i gałęzi ? I kapiącej wody :) 
No tak to wygląda,niestety zamiast nawdychać się soli to nawdychałam się śmierdzącego powietrza ,,,To drzewo było jak dla mnie " zgniłe " woda miała kolor rdzy...Zakupiłam sobie standardowo magnez na lodówkę.



Po ok 30 min wyszliśmy z stamtąd i pojechaliśmy do Bonarki do Krakowa na Akcję 





Tam zakupiłam kubek za 25 zł ( cały zysk na schronisko ,pani nie miała wydać z 30 zł więc psiaki dostały napiwek :D ) oraz kupiłam karmę 2,5 kg 












Niestety po ok 20 - 30 min musiałam się z stamtąd ewakuować bo popłakałam się ..;( Nie dla mnie takie akcję :(

Ale polecam takie akcję ! Pomagajmy zwierzakom ! 



Potem udaliśmy się na rynek gdzie były targi Wielkanoce ( są do 17.04 )



 Mój Skarb standardowo zakupił sobie medalion na rynku :) 




Jak zawszę można było pooglądać ładnie wykonane ręcznie rzeczy/produkty ;)












Zjeść też dobrze można było ;) U nas tym razem pierogi ( bez pajdy w tym roku ) oscypek z żurawiną ,lody,wino,grzany pyszny miód...




Oj tak o tym miodzie bym mogła pisać godzinami.
Na małym ryneczku na przeciwko wejścia do galerii Krakowskiej stoi stoisko z miodami.





kubeczek miody granego 9 zł ( ale polecam ).
Oprócz tego na stoisku młode fajne małżeństwo oferuję miody pitne/miody takie do herbaty itp 

Tu jest strona internetowa : http://www.winnica.krakow.pl/







Z tego wszystkiego zakupiliśmy całą butelkę miodu pitnego ;) 




Wiecie  jak jest dobre to kupuję ;) 
Oprócz tego zwiedziliśmy Wisłę nakarmiliśmy łabędzie ;) 



Oraz poznałam nowego kolegę szczurka ;) 





Tym razem nie byliśmy na gorącej czekoladzie bo strasznie dużo ludzi było na Wawelu ;( 

Koło 22 byliśmy w domu ;) 

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz