piątek, kwietnia 21, 2017

SOTIN R86 - środek do mycia akrylu - Chemia domowa ( Płyn do usuwania osadu z kamienia i mydła, pielęgnuje akryl )

SOTIN R86 - środek do mycia akrylu - Chemia domowa


 ( płyn do usuwania osadu z kamienia i mydła, pielęgnuje akryl )




Hej Moje Słoneczka Kochane ;*

Co prawda już po świętach i po wiosennych porządkach ale o czystość trzeba dbać cały rok ;)

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem gdyż ciepło za oknem i nie chce się w domu siedzieć ;p

Dziś Wam moje kochane pokaże środek do czyszczenia wanny ;) 
Który skradł moje serce ;)

Środek znajduję się w buteleczce,wraz z pompką a dokładnie z rozpylaczem który ułatwiam nam pracę.



Środek używałam do czyszczenia wanny.Raz na 2 tygodnie 
( tak to używam delikatnego mleczka na co dzień )  
Płyn jest bezbarwny raczej nie pachnie jakąś taką tanią chemią wręcz przeciwnie mam uczucie że prawie w ogóle nie pachnie co uważam za duży plus,gdyż mam małą łazienkę i dzięki temu cała mi nie śmierdzi szpitalem.

Płyn używałam bezpośrednio na wannę,po ok 30 min delikatnie specjalną miękką ściereczką myłam wannę,polewając ciepłą wodą.

Potem dobrze wannę przelałam wrzątkiem oraz zimną wodą i gotowe :)
Płyn dobrze radzi sobie z osadem mydła.Rdzy nie mam więc Wam nie powiem jak z tym sobie radzi.

Ogólnie jestem z niego zadowolona ;)

A Wy czego używacie w swoich łazienkach ?? :)


SOTIN R86 - środek do mycia akrylu

Preparat przeznaczony jest do czyszczenia i konserwacji przedmiotów akrylowych np. wanien, brodzików i umywalek. Szybko i delikatnie usuwa osady z kamienia i mydła oraz pozostały brud. 

W jaki sposób umyć przedmioty wykonane z akrylu?

Rozprowadzić na powierzchni cienką warstwę preparatu. Pozostawić na chwilę do zadziałania. Wytrzeć mokrą szmatką, spłukać wodą, wytrzeć do sucha. 
środki ostrożności:
- przechowywać z dala od dzieci
- chronić skórę i oczy

Niemiecka chemia profesjonalna w Twoim domu!




Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz