wtorek, lipca 30, 2019

Wycieczka nr 36 / 2019 - RABKOLAND - ZAKOPANE

Wycieczka nr 36 / 2019  
RABKOLAND - ZAKOPANE



                       Rabkoland - Najlepszy Park Rozrywki dla Dzieci                              


Park rozrywki z tematycznymi karuzelami dla całej rodziny, modelami zwierząt i muzeum światowych rekordów.









Hej Moje Dzieciaczki !





Jak Wasz weekend ?
 U nas bardzo intensywny ! 
W sumie wydaliśmy prawie 400 zł i przejechaliśmy ponad 750 km 
 Sobota RABKOLAND - Zakopane  

 Niedziela BIESZCZADY !  ale o Bieszczadach jutro ;-)




Dziś Wam napisze jak minęła nam sobota ! Był to rodzinny wyjazd do magicznego miejsca ! RABKOLAND ! Jestem chyba uzależniona od tego miejsca bo była w nim po raz czwarty ! I za każdym razem to miejsce jest dla mnie magiczne ! Dzięki uprzejmości Pana Kamila mogłam podjąć współpracę z taki wyjątkowym miejscem ;) Do tego pojechaliśmy rodzina na wycieczkę ! Każdy w innym wieku i każdy znalazł dla siebie to " COŚ " Wyjechaliśmy o 6;30 na miejscu byliśmy o 9 ;) Poszliśmy do Parku Zdrojowego,następnie wróciliśmy się do #RABKOLANDU,udaliśmy się do biura obsługi po opaski na ręce oraz drobne upominki w ramach współpracy ! Za co bardzo dziękujemy ! Gadżety super ! Smyczki,ołówki,zeszyty,plan lekcji i kupon na pizze ! Pyszną pizze ale o niej później :-) Dobra ale może zacznijmy od tego co to jest rabkoland i gdzie on się znajduję !




Rabkoland znajduję się w miejscowości RABKA - ZDRÓJ ok 40 km dalej jest ZAKOPANE ! Także można połączyć 2 wyjazdy w jeden ! Nie daleko też do Krakowa ! Do magicznego miejsca łatwo zajechać i trafić gdyż są oznaczenia.Duży plus że są parkingi i to BEZPŁATNE ! A to duże ułatwienie.Brama do bajkowego obszaru prowadzi po schodach.Z dwóch stron znajdują się kasy.Dodatkowo z boku znajduję się duży plan rozmieszczenia  atrakcji oraz ceny biletów. A one jak na takie super miejsce nie są wysokie.Myślę że każdy  znajdzie coś dla sobie ! Powiem Wam szczerze że to miejsce jest dla małych jak i dużych.Widzę że #RABKOLAND się mega rozwija ! Super że doszła w tym roku karuzela łańcuchowa i to dwu osobowa ! Omg moje ulubione urządzenie ! Mi osobiście wszystko się podoba ! Zakochałam się w wieży swobodnego spadania ! Cudowne uczucie ! Jeśli chodzi o park to czysty,kosze,wyznaczone miejsca do palenia ! Łazienki czyste zadbane.Ludzi tam pracujący bardzo mili,sympatyczni.Teraz też zauważyłam że w tym roku doszły maskotki które chodzą po parku robią sobie zdjęcia z dziećmi i rodzicami ;) Święty pomysł :) Dodatkowo w parku są też miejsca z krzywymi lustrami czy też z miejsca z których można się wiele dowiedzieć.Odbywają się również pokazy MAGI ! A myślę że takie pokazy są mega fajne dla wszystkich ! Cieszę się że oprócz urządzeń jest też zwykły plac zabaw gdzie dzieci mogą odpocząć.Jeśli chodzi o gastronomie to do wyboru do koloru od naleśników po pyszną pizze ! Tak pizze polecamy ! Jest świeżo robiona i do tego robiona w piecu ! 
Ojj ten smak czuje do dziś  ! Warto pizze zakupić  ! 


W ofercie jest też piwo czeskie także dla rodzina też znajdzie się perełka smakowa ;-)
Dodatkowy plus jest taki że #RABKOLAND otwierają o 10 i jest czynny do 18.Także 8 godzin czystej zabawy ! Coś pięknego ! Fajne jest też to że park jest podzielony na strefy tematyczne .Każda strefa to coś innego.Np strefa Trzmiela to typowe miejsce dla najmłodszych z pysznymi naleśnikami ! W strefie góralsko dżungla jest ta mega pizza którą polecamy ! Jest wieża spadania jest też pociąg dla dzieci gdzie w środku leci bajeczka :) No super ! Są też inne strefy : Machinarium,Strefa wejścia,Strefa  Cyrkowa oraz wioska wikingów gdzie mój mąż się zakochał w "PANI " wiking ;-)




 Na temat Rabkolandu mogłabym pisać godzinami ! 
Ale lepiej jechać i samemu sprawdzić ! 


Za 2 dni pojawi się u mnie na blogu #EVIKOMENTUJE oraz na IG @EVIKOMENTUJE pojawi się #KONKURS do wygrania 



BILETY DO RABKOLANDU NA TEN SEZON




Wygrywają aż dwie osoby ! Uwierzcie mi jest o co zawalczyć :) 






Teraz kilka słów tak ode mnie co mi się marzy jeszcze w Rabkolandzie ;-) 





Ja liczę że za kilka lat #RABKOLAND stanie się największym parkiem na #PODHALU bo jest warto tam jechać i zobaczyć na własne oczy jakie to magiczne miejsce ! Ja już mam ochotę tam wrócić ! Ale niestety obowiązki oraz praca mnie trzyma.Może jeszcze mi się uda w tym roku ? Sezon do końca Września jest ! Chciałabym jeszcze żeby RABKOLAND się rozwijał chciałabym żeby #CanCan oddali ! Taka karuzele i żeby wprowadzili jeszcze kilka fajnych karuzeli !! No i duże łabędzie ...Ale to tylko takie moje marzenia bo wiem że to wszystko kosztuje.Osobiście trzymam mocno kciuki za rozwój tego miasteczka bo ma potencjał ! 





Po wybawieniu się w mega super #wesołymmiasteczku pojechaliśmy do
 #ZAKOPANEGO gdzie akurat odbywał się festiwal #CZYSTETATRY ! 

Oczywiście spacer Krupówkami musiał być,obiad w Mini Szałasie :) Zapas oscypków i zakup pysznej konfitury malinowej ! Pycha ! Mieliśmy okazje też zobaczyć gwiazdy YT na tym pikniku które gotowały dla najmłodszych :) Niestety musieliśmy wracać do Tarnowa gdyż wypadł w Zakopane powstał spontanicznie a noclegu brak na 1 noc...I niestety nie zostaliśmy na koncercie Afromental...Gdybyśmy byli sami z mężem to pewnie w aucie kimonko by było a w niedziele pewnie jakieś górki by się zaliczyło..A tak to z rodziną nie da rady spać w aucie :) Ale akurat do Zakopanego mam blisko to mogę w każdą chwilę wrócić ...choć tam teraz to masakra przez tą budowę nowej zakopianki..Więc człowiek w korku stoi niż jedzie ....




Koło 22 byliśmy w domu ... 




Jeszcze raz dziękuje #RABKOLAND za mega super miejsce,za bardzo ciekawa współprace ! Do zobaczenia ! 





A Was moi drodzy zachęcam do odwiedzenia tego magicznego i bajkowego miejsca :) 
I zapraszam na konkurs ! Obserwujcie BLOGA I IG ! 



P.S - Warto też się wybrać do #RABKOLAND jak są tematyczne imprezy ! Własnie w ten weekend 3/4 Sierpnia jest taka impreza ! To dopiero musi być zabawa ! 

Zapraszam na strony : 

Strona główna :  RABKOLAND 







Buziaki ! 





CZAS NA ZDJĘCIA
 ( Wrzucę Wam kilka fotek żeby zachęcić Was do wzięcia udziału w konkursie ) 
Może to właśnie TY odwiedzić to magiczne miejsce ? Wybór należy do Ciebie ! 






















FILMIK Z NOWEJ ATRAKCJI ! 


ZAKOPANE 









1 komentarz:

  1. Jeśli ktoś z osób tutaj zaglądających szukałby noclegu w Zakopanem w na prawdę dobrej lokalizacji, to polecam zajrzeć tutaj https://www.noclegi-zakopane.biz/. Miejsce jest świetne, a do tego pokoje są w bardzo korzystnej cenie!

    OdpowiedzUsuń