poniedziałek, lipca 08, 2019

Jagger’s® expert do kuchni 500 ml - WAKACYJNE SPRZĄTANIE

Jagger’s® expert do kuchni 500 ml








Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Ostatnio było dużo o zdrowym jedzeniu w postaciach oleju a dziś czas na sprzątanie...



Ogólnie nie ma problemów ze sprzątaniem,ale w takie upały jak są i były w czerwcu jest ciężko się ogarnąć tym bardziej gdzie mieszkam w 4 piętrowym bloku oczywiście na 4 piętrze...Więc mam w domu darmową saunę,wiatrak chodzi 24 godziny na dobre aż strach pomyślę jakie będą rachunki haha..Ale dziś nie o tym.Dziś o tym jak szybko i łatwo posprzątać w upalny dzień....

Dzięki uprzejmości firmy 


to sprzątnie było przyjemnością.



Dziś Wam napiszę kilka słów o produkcie który w sumie " za mnie " wysprzątał kuchnie .

Jest to produkt znajdujący się w pół litrowej butelce na psik psik.Posiada fajną blokadę przed wydobywaniem się płynu i ma super kolor.Taki żywy kolor różu ;) 

Płyn pomagał mi w czyszczeniu kuchni szczególnie dobry był do kuchenki.Gdyż dobrze zmywał tłuszcz oraz fajnie polerował srebrną kuchenkę .Ma bardzo fajny delikatny zapach .Jest na tyle delikatny że ciężko mi go opisać,ale stawiam na kwiatowy zapach.Fajnie że jest delikatny bo nie podrażnia.Dodatkowo fajnie radzi sobie z kafelkami.Dobrze je myje.Nie pozostawia smug.




Jestem zadowolona ! Polecam Wam z całego serca ten produkt ! Tu można go zamówić ---> PŁYN 

Dziękuje firmie za możliwość testowania produktu.

Link do firmy ---> nanopower24.pl





2 komentarze:

  1. Różowy płyn do mycia kuchni to dość nietypowe,ale wygląda naprawdę ciekawie i najważniejsze że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń