niedziela, lipca 07, 2019

Naturalny Olej z czarnuszki



Naturalny Olej z czarnuszki





Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną krótką recenzją oleju..
Tak kolejnego wspaniałego oleju który ratuje nam życie od środka ! Dbajmy o siebie  ! 



Olej z czarnuszki jest w sumie to już był w moim domu po raz pierwszy.Mała buteleczka w dobrej cenie.

Może zacznijmy od początku.
Co to jest czarnuszka ?



Czarnuszka siewna – gatunek rośliny z rodziny jaskrowatych. Pochodzi z Iraku i Turcji, ale rozprzestrzenił się i obecnie jako gatunek introdukowany rośnie dziko w basenie Morza Śródziemnego. 
Jest też uprawiany w wielu krajach świata. 
W Polsce jest uprawiany i czasami przejściowo dziczejący z upraw.



Olej z czarnuszki nadaje się tylko na zimno ! więc warto o tym pamiętać  ! U mnie olej szedł do sałatek,ale też od ja go piłam 2 razy dziennie.Rano i wieczorem po łyżeczce popijałam dużą ilością wody.
Plus taki że olej pomógł mi po opalaniu się.Gdyż zawiera witaminę E oraz beta karoten. Dodatkowo mogą go używać ( wdychać ? ) osoby chore np przy zapaleniu oskrzeli czy też przeziębienia.Także jak widać olej " złoto " .Polecam pić takie oleje i dbać o siebie.




PRODUCENT :


„Naturalny Olej z Czarnuszki”
Olej tłoczony z ziaren czarnuszki siewnej – lekko gorzkawy o intensywnym korzennym zapachu. Olej ten pełni funkcje przeciwutleniacza, który stabilizuje i chroni nienasycone kwasy tłuszczowe i fosfolipidy wchodzące w skład błon komórkowych przed uszkodzeniem przez wolne rodniki. Olej z czarnuszki w około 85 % składa się z niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT): kwasu linolowego (omega-6) – ok. 60%., kwasu oleinowy (omega-9) – ok. 25% i kwasu alfa-linolenowego (omega-3) - około 1 %. Ponadto w swoim składzie ma on witaminę E, beta-karoten, sterole, biotynę, liczne mikroelementy oraz przeciwutleniacze.  Najważniejszą składową oleju jest tymochinon – jest to olejek eteryczny o wyjątkowych właściwościach.


Właściwości zdrowotne: Olej z czarnuszki wspomaga czynności trawienne przez co jest pomocny przy wzdęciach, nadkwasocie oraz nieświeżym oddechu. Olej wspomaga także działanie układu sercowo-naczyniowego poprzez przeciwdziałanie odkładaniu się lipidów w układzie krwionośnym co powoduje poprawę krążenia i normalizuje ciśnienie tętnicze. Olej z czarnuszki  jest głównym składnikiem terapii aromatycznych przy zapaleniu oskrzeli, kaszlu lub przeziębieniu.


Stosowanie: Zalecane spożycie oleju z czarnuszki u dorosłych to 1 łyżeczka 2 razy dziennie przed posiłkiem, a w przypadku dzieci - 1/4 łyżeczki 2 razy dziennie.


Znacie olej z czarnuszki ? Jak nie to polecam .
Ten który ja testowałam można zamówić tu OLEJ 


To już wszystkie produkty jakie testowałam w ramach współpracy z firmą

DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE !
 Dziękuje za możliwość poznawania nowych produktów ! 
Wszystkie produkty są super. Dziękuje 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz