poniedziałek, lipca 22, 2019

Syoss różowe złoto - Ciąg Dalszy Zabawy Z Różowymi Włosami ;)



Syoss różowe złoto


„Metaliczne, różowe refleksy w odcieniach brązów i blondów to najnowszy trend prosto z salonów fryzjerskich. Klientki kochają go ze względu na jego subtelność oraz ekscytujące refleksy jakie nadaje im włosom." Syoss Classic z Technologią SalonPlex Technologia przeciwdziałająca złamaniom SalonPlex działa w 2 krokach:

 1. Chroni włosy przed uszkodzeniami i redukuje ich łamliwość nawet do 70%*.
 2. Otula włos po koloryzacji i zabezpiecza kolor przed blaknięciem. Wypielęgnowane i chronione włosy dla długotrwałego i intensywnego efektu kolorystycznego.

 *w porównaniu do włosów przed koloryzacją



Hej Moje Słoneczka ! 

Wczoraj pisałam Wam o farbie jednodniowej w sprayu różowej a dziś o farbie będzie kilka słów.Jak wróciłam z wakacji stwierdziłam że może farbą zafarbuję włosy.


Farbę kupiłam w Rossmanie na promocji za koło 15 zł
Tak mi się różowe włosy uwaliły że stwierdziłam że na ten dziwny kolor co mam nałożę farbę różowa a dokładnie o kolorze różowe złoto.Niestety.
Efekty są tylko do słońca ...





Powiem Wam że wpadłam na pomysł....Pamiętacie słynne płukanki do włosów te fioletowe co nasze matki dawniej nakładały na blond włosy ? Teraz są różowe i mam zamiar taką płukankę sobie zrobić ale kiedy tego jeszcze nie wiem :)





 Na razie wróćmy do farby.Farba wydajna,nie uczula,nawet nie śmierdzi...
Efekt do słońca jest .No wiecie mam ciemny brąz więc to było do przewidzenia że nie wyjdzie tak w 100 % ale powiem Wam że ten różowy jest super ! 




A jak Wasze podejście do najnowszych trendów w modzie na głowie ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz