sobota, lipca 13, 2019

BartFan - Strona główna | Facebook


BartFan - Strona główna | Facebook






Hej Moje Słoneczka Kochane !

Dziś przychodzę do Was z małym wpisem.

Udało mi się nawiązać współpracę z firmą  




Podaj Wam linka do strony na FB gdyż strona firmy jest w aktualizacji.

Do testowania dostałam 2 takie same kremy na problemy skórne. 
Jeden będzie testować mój mąż a drugi powędruję w łapki mojej mamy.

Do tego dostałam 6 dżemów o 3 różnych smakach.
Powidło oraz 6 opakowań żelek :) Zdrowych żelek :)

 Po 3 smaki - akurat będzie jak będziemy jechać do Rabkolandu 27.07 
( o ile pogoda się uda ) 








Także jak widać paczka bardzo ciekawa i smaczna :) 
Zapowiada się smakowicie :) Jestem bardzo też ciekawa tego kremu,idealnie się nada na twarz moją i męża...
Moja szczególnie w " te dni "









Znacie firmie i ich produkty ? 
Jeśli nie to zapraszam koniecznie na stronę producenta :



Ja biorę się za testowanie a firmie dziękuje za zaufanie i mega super paczkę ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz