środa, lipca 10, 2019

Jagger’s® expert do podłóg panelowych i parkietów 1 L - WAKACYJNE SPRZĄTANIE

Jagger’s® expert do podłóg panelowych i parkietów 1 L 

 WAKACYJNE SPRZĄTANIE 








Jagger’s® expert do podłóg panelowych i parkietów 1 L 

WAKACYJNE SPRZĄTANIE 





Hej Moje Słoneczka Kochane ! Sprzątania ciąg dalszy !
 I dalej nam towarzyszą produkty firmy






Dziś na tapetę leci płyn do mycia paneli i parkietów ! U nas w domu przeważają gumolity i jeden pokój jest z dywanem który jest jeszcze po moim bracie :) 





Dlatego też płyn służył nam do mycia klatki schodowej.Tak sama sobie myje moje pół piętro w bloku ! Bo nasza Pani sprzątająca ...no cóż..ładnie mówiąc ma gdzieś wszystko.A ja nie chce syfu z klatki wnosić do mieszkania dlatego raz w tygodniu sprzątam ! Płyn jest dość wydajny,fajnie się pieni i dobrze myje ! Mam wrażenie że te " kamyczki " na klatce schodowej / schodach zrobiły się białe.Plus za zapach !





 Bo bardzo delikatnie pachnie świeżymi kwiatami ! Także ja jestem bardzo zadowolona ! Dziękuje za płyn ! Myślę że dla osób którzy mają panele płyn będzie idealny ! Gdyż nie widać żeby zostawiał smugi .
Jest wydajny ! Litr bardzo dobrego płynu to koszt 9.99 zł a spokojnie starczy na 15 myć ! Tak myślę ! czyli u mnie na ok 2 miesiące ! 

Znacie ? Jeżeli nie to zapraszam na stronę producenta 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz