poniedziałek, lipca 01, 2019

Wycieczka nr 34 / 2019 ! Odwiedziny Babci / Zamek Tropsztyn / Zapora w Rożnowie ( Gródek nad Dunajcem )


Wycieczka nr 34 / 2019 ! 
Odwiedziny Babci  / Zamek Tropsztyn / Zapora w Rożnowie 
( Gródek nad Dunajcem ) 






Hej Moje Słoneczka ! 

Witam Was w Lipcu ! Nowy miesiąc się zaczął...Przeraża mnie jak czas szybko leci ;( 
Ostatnio mam problemy z moim telefonem - albo kasuję mi zdjęcia albo całkiem wariuje do tego stopnia że jakość wczorajszych zdjęć jest straszna....No a dziś mu zrobiłam formatowanie itp ...Wszystkie nr mi zjadło,muzę ale to nic,to nadrobię  ważne żeby się telefon ogarnął...Wszystko zaczęło się od tego jak Tramp odmówił dalszej współpracy z marką mojego telefonu ...No nic...Na razie go nie zmienię bo ma dopiero  9 miesięcy....Kupiłam go 2 tygodnie po premierze ...na razie będę go obserwować ...Także sorry za jakość zdjęć.

Wczoraj wybraliśmy się do babci Marii na kawkę,zrobiliśmy jej zakupy.




Najpierw po odwiedzinach u babci Marii zatrzymaliśmy się w sklepie u " chińczyka "
Była mega wyprzedaż i mąż kupił mi 2 bluzki..Takie fajne,lekko " erotyczne "  sukienkę na upalne dni ! uwaga każda rzecz po 5 zł !! Miałam nie kupować żadnych rzeczy ale za taką cenę to aż żal nie wsiąść :) Uwielbiam z moim mężem chodzić po sklepach ;-) 





Po zakupach pojechaliśmy po raz 3 do Zamku w Troszynie 
( Tylko w okresie Wakacji jest otwarty ) Słynny Skarb INKÓW
10 zł bilet od osoby plus 8 zł magnes = 28 zł.


Zamek Tropsztyn – rekonstrukcja zamku obronnego wzniesiona na stromym półwyspie oblanym z trzech stron rzeką Dunajec w gminie Czchów. Historia zamku jest związana z położoną po przeciwległej stronie rzeki wsią Tropie.

Tylko wcześniej zatrzymaliśmy się na jedzeniu obok drogi gdzie pisze grochówka wojskowa.Mąż wziął sobie kiełbaskę smażoną za 7 zł i herbatkę za 2 zł.Ja dałam się skusić na węgierski kociołek za 15 zł plus herbatkę za 2 zł....Ale niestety nie było tego Pana kucharza co zawszę był inny i jedzenie było nie dobre :( wydaliśmy 26 zł a większość jedzenia poszło na pole dla zwierząt..Nie lubie wywalać jedzenia więc wolałam dać z boku żeby coś to zjadło niż żeby w kosztu wylądowało. Także tam już jedzenia nie polecamy 




Ale wróćmy do zamku !
Widać że z roku na rok się zamek rozwija,jest więcej ekspozycji itp. 
Zjedliśmy  po lodzie 2,50 zł sztuka plus kupiliśmy dużą wodę w zamkowym sklepiku za 3 zł .









Następnie pojechaliśmy ok 10 km dalej do Rożnowa na Zaporę .
Tam wypiłam sobie piwko za 6,50 plus mąż picie za 5 zł.






Wracając zatrzymaliśmy się w naszej knajpce którą bardzo lubimy na zapiekance piwku i piciu = 22 zł.







A potem do domku 

Zrobiliśmy ok 120 km wydaliśmy ok 230 zł (  wraz z zakupami dla babci ) 

A jak Wasz weekend minął ? 

U nas teraz praca,blog i obserwacja telefonu....Eh...

Buziaki ! 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog, ciekawie opisujesz to piękne miejsce oraz robisz bardzo ładne zdjęcia:) Obecnie zastanawiam się nad odwiedzeniem tego miejsca wraz z dziećmi w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa ! Teraz z jakością zdjęć lipa bo coś telefon mi szwankuje ;-( OJ tak polecam to miejsce w 100 %

    OdpowiedzUsuń