niedziela, lipca 21, 2019

Schwarzkopf Live, Pastel Spray - Zabawa Kolorami na Wakacjach :)





    Schwarzkopf Live, Pastel Spray



Hej Moje Słoneczka Kochane ! 


Dziś przychodzę do Was z farbą którą zakupiłam na wakacjach.
 W nadmorskim Rossmanie :)
 Na promocji za 8.79 zł.Zachciało mi się różowych włosów.



Co prawda wiedziałam że pewnie z tego nic nie wyjdzie bo mam ciemny brąz włosy ale w sumie do morza włosy mi rozjaśniło...Farba znajduję się w sprayu.Najpierw trzeba umyć włosy a następnie popsikać na mokre włosy farbę i poczekać na wyschnięcie włosów.No że my spali w aucie bo mieliśmy wakacje objazdowe tu można o nich poczytać --->
( coś się post zrypał ale daje rade czytać ) 




Więc mycie było na stacjach benzynowych i farbowanie włosów w aucie :) Mój mąż to ma ze mną wesoło ;) Na szczęście farbę  się łatwo nakłada i nie brudzi więc auto w całości ;) Włosy wpijały farbę ale efekt ...efekt no właśnie był słaby ale to tylko dlatego że mam ciemne włosy.Tzn do słońca było widać takie refleksje różowe jakby pasemka ;-) Ogólnie farba ciekawa.U mnie starczyło na około 10 razy efekt do słońca był.
Myślę że dla blondynek farba i kolor super :) Dla mnie niestety nie :-( 

A Wy zamieniacie włosy na wakacje ? 
Bawicie się kolorami ?
 Może macie jakieś swoje farby jednodniowe które zostawiają efekt ? 



Schwarzkopf LIVE Pastel Spray z formułą pastelowych pigmentów zapewnia jasnym włosom modne cukierkowe kolory - w mgnieniu oka. Tworzenie niepowtarzalnego wyglądu jeszcze nigdy nie było tak proste:
  • po prostu pryśnij, a kolor utrzyma się na włosach do 3 myć,
  • łatwy w użyciu - formuła bez zmywania,
  • nie tylko nie niszczy włosów, ale wzmacnia je dzięki Witaminie C, która przywraca moc włóknom włosa,
  • tymczasowa trwałość - bez zniszczeń.

  • ZASTOSOWANIE PRODUKTU

    Przed zastosowaniem złóż ochronne rękawiczki. Spryskaj dokładnie wilgotne włosy i przeczesz je grzebieniem, aby równomiernie rozprowadzić produkt.

    2 komentarze:

    1. Ja czasami używam różowej płukanki z Delii :) Ta farba wydaje się być ciekawa :)

      OdpowiedzUsuń