piątek, lipca 12, 2019

Jagger’s® expert do mebli i drewna 500 ml - WAKACYJNE SPRZĄTANIE




Jagger’s® expert do mebli i drewna 500 ml - WAKACYJNE SPRZĄTANIE 






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Ja tam Wasze Wakacje ? i jaka pogoda u Was ? U mnie w kratkę ....
Ale nawet się cieszę że bo jak zimno albo jak pada można posprzątać więcej bo są siły.






Dziś Wam pokaże preparat do mebli który w końcu pomógł mi na kilka dni kurzu ! jak wiecie w lecie kurz osiada się praktycznie 24 / 7 ...
Co człowiek zetrze kurze to odnowa go widać ! 



Ale dzięki 


do mebli i drewna sprawa jest dużo prostsza i lepsza.






Psikamy na mebel,polerujmy suchą dobrej jakości szmatką i się cieszymy czystym meblem wolnym od kurzu.Średnio po 3 dniach zaczyna osiadać...Ale 3 dni luzu a nie jak w innych przypadkach 30 min.Do tego bardzo lubie te buteleczki bo są praktyczne i mają super zabezpieczenie przed dziećmi.Zapach bardzo delikatny ale to zaleta całej marki.Wszystkie produkty tej marki są mega delikatne w zapachu i ekstra mocne w działaniu.Zapach jest waniliowy za co dodatkowy plus ! Jaki ? A no takie że KOMARY NIE TRAWIĄ ZAPACHU WANILII.
Także jeden produkt,tani,wydajny a dwa działania.Czego chcieć więcej od moim zdaniem ideału ?





Ja jestem zakochana w tym płynie  ! Jeśli go jeszcze nie znacie to zapraszam tu : PŁYN 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz