sobota, lipca 27, 2019

Prokudent Med, Black Brilliant, Szczoteczka do zębów z węglem aktywnym

Prokudent Med, Black Brilliant, Szczoteczka do zębów z węglem aktywnym








Hej Moje Słoneczka Kochane !

Ostatnio pisałam Wam o produktach które testowałam i kupowałam na wakacjach i do tych produktów należy też szczoteczka z aktywnym węglem.Kupiłam dwie oczywiście w Rossmannie cena za sztukę to 3.99 zł.





Szczoteczka jest czarna z dodatkami koloru żółtego.Jej włoski są czarne.My mamy szczoteczkę średnią jeśli chodzi o włoski i ich miękkość.Fajnie że szczoteczka czyści zęby i dzięki niej zęby zostają białe.Ciesze się zę wraz z pastą o której ostatnio pisałam ten duet czyni cuda.Naprawdę zęby są białe,mocniejsze.Fajny jest też kolor szczoteczki taki inny.Jestem zadowolona z tej szczoteczki ;) Plus tez za to że szczoteczka nie podrażnia dziąseł,dziąsła nie krwawią.Fajna ta szczoteczka.Chodź i tak kocham moja soniczną szczoteczkę ale ta zaraz po niej zajmuje drugie miejsce :) 






A Wy jakich szczoteczek używacie ? 


Szczoteczka do zębów z węglem aktywnym, dokładnie usuwa płytkę nazębną i resztki jedzenia. Naturalna biel zębów zostaje zachowana. Ukośnie ułożone zewnętrzne włosie zapewnia dokładne czyszczenie trudno dostępnych przestrzeni między zębowych. Optymalnie zaokrąglone włosie chroni zęby i dziąsła oraz zapewnia wyjątkowo delikatne czyszczenie. Ergonomiczny chwyt idealnie pasuje do dłoni, przez co pozwala na precyzyjne prowadzenie szczoteczki podczas czyszczenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz