czwartek, czerwca 01, 2017

Kakałko ( Żabno ) & Rożnów / Gródek Nad Dunajcem ;)

Kakałko ( Żabno ) & Rożnów / Gródek Nad Dunajcem ;) 

Rożnów – wieś sołecka w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim, w gminie Gródek nad Dunajcem. W latach 1975-1998 miejscowość położona była w województwie nowosądeckim. Wieś liczy 1979 mieszkańców (2015)






Hej Moje Słoneczka :-* 
Witam w Nowym Miesiącu :) Jakie plany na Czerwiec ? 
Ja pracuje do 22 a potem 9 dni urlopu ;) Aaaaa..:) I małe wypady ;) gdzie ? 
Się okaże ;p Spontany są najlepsze :)
Dziś Wam pokaże 2 miejsca gdzie można się poopalać :)

Pierwsze miejsce to Kakałko w Żabnie.Opalać się można ale pływać nie polecam.Woda brudna oraz pływają w niej biedne martwe ryby.







Ogólnie jeśli chodzi o kąpielisko to jest ok.
Czysto,plaża z piaskiem,w okresie wakacji są dostępne bary z jedzeniem,piwem,oraz ratowniczka.



Ja tam jeżdżę ale  nie w okresie sezonowym tylko takim jak teraz,bo nie ma ludzi i można odpocząć.Niestety nudziło mi się tam i obraliśmy kierunek Gródek nad Dunajcem ( Zapora w Rożnowie ) Najpierw pojechaliśmy na zaporę.
Tam już widać przygotowania do sezonu.








Łódki,rowerki wodne,kajaki,knajpki po otwierane i co najważniejsze czysta woda ;) Na zaporę jak chcemy iść a potem na wodę to w okresie wakacji płacimy tylko za parking.Inaczej jest w Gródku tam za wejście na teren trzeba zapłacić.Ile teraz ? 
Nie wiem bo nie czytałam nowego cennika ( teraz jeszcze było za darmo wejście ) 


Później udaliśmy się do Restauracji która znajduję się w miejscowości ( wsi ) Olszyny.



Mieliśmy już okazje tam być kilka razy i za każdym razem pyszne jedzenie.
Zamówiłam sobie zapiekankę za 4 zł.Sałatkę grecką z bułeczkami za 7 zł oraz mój mąż zamówił sobie pizze małą chyba za 13 zł :)
Jedzenie dobre a dodatkowo można pograć w kręgle .






Wracając zahaczyliśmy o ostoję zwierząt :)






I wróciliśmy do domu ;)
 I tak nam minął wtorek :)

A Wy gdzie jeździcie nad wodę ? co polecacie ? 
Jeziora? Morze ? Zalewy ? 
Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz