czwartek, czerwca 08, 2017

P2 Glam De Luxe tusz do rzęs, 9 ml

P2 Glam De Luxe tusz do rzęs, 9 ml







Hej Moje Słoneczka :*

Dziś Wam pokaże 3 produkt z paczki od 


Tym razem będzie to tusz do rzęs firmy P2 który jest dostępny w drogerii HEBE.

Tusz znajduję si e w ładnym złotym opakowaniu.
Szczoteczka w ogóle mi nie leży.Jak dla mnie jest źle dobrana
 ( przynajmniej dla mojego oka ).




Tusz jak dla mnie źle się rozprowadza,zostawia gródki i do tego mama uczulenie na niego ;/ ehh
Trafił w ręce mojej mamy.Niestety u niej było podobno ;( 
A szkoda bo opakowanie ma ładne.




Ale niestety nie działa tak jak powinien.
Jak dla mnie mega bubel.Na pewno go nie kupie.





Można go kupić w Hebe za ok 30 zł ( +/-) 
A może któraś go zna ? 




Ja mu daje 1 na 5 ( 1 to za opakowanie )

Pozdrawiam :*



Kilka słów dodatkowych :

Opis produktu


Glam De Luxe Mascara zawiera cenny olejek arganowy. Spiralna szczoteczka sprawia tusz się dobrze rozprowadza , rzęsy są kruczoczarne, odżywione pełne objętości. Przebadany dermatologicznie odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. 

Skład: Aqua, Copernicia Cerifera Cera, Oryza Sativa Cera, Stearic Acid, Acacia Senegal Gum, Butylene Glycol, Palmitic Acid, Ydrogenated Olive Oil Stearyl Esters, Glyceryl Stearate, Synthetic Beeswax, Polybutene, VP/Eicosene Copolymer, Aminomethyl Propanediol, Phenoxyethanol, Ozokerite, Hydrogenated Vegetable Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydroxyethylcellulose, Vp/Va Copolymer, Glycerin, Stearyl Stearate, Bambusa Vulgaris Extract, Tropolone, CI 77499



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz