poniedziałek, czerwca 26, 2017

💔💓💔💋 Wakacje 2017 ( 20 - 26 Czerwiec ) Morze PL / Toruń / Łódź !! :) 💔💓💔💋

💔💓💔💋  Wakacje 2017 ( 20 - 26 Czerwiec )
 Morze PL / Toruń / Łódź !! :)  💔💓💔💋









👄👄👄👄👄👄  
Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 😍😍😍😍😍😍😍😍

 Dziś Wam pokaże kilkaaaa zdjęć z moich wakacji.
Nie będę opisywać poszczególnych dni bo bym pisałam z miesiąc haha,tylko tak w skrócie to i owo napisze i wkleję foty :) 
Bo i tak na Insta jest krok po kroku ;)
A więc tak we wtorek o 17 wyjechaliśmy do Gdańska ( ok 750 KM ) jadąc spokojnie 
 ( nie płatnymi drogami )  z przerwami itp byliśmy ok 5 rano na miejscu :)  
Najpierw zwiedzanie Gdańska czyli ZOO plaża a co najważniejsze mogłam spotkać na żywo DODE ! Tak tak jestem jej fanką .
 Mój mąż zakupił mi płytę więc mogłam dostać autograf od Dody i zrobić sobie z nią foto.Super emocje.
Następnie udaliśmy się do Sopotu na plaże,oraz do Gdyni. Następny dzień był na Helu z odwiedzinami fokarium,Super miejsce polecam,Była też Jastarnia / molo/dzika plaża.W piątek udaliśmy się do Władysławowo ale tam tylko wesołe miasteczko oraz port i heja podróż dalej tym razem do Łeby zahaczając o Jastrzębia Góra. W Łebie się zakochałam na maksa !Zwiedziliśmy np : Muzeum Erotyki.Super miasteczko fajne i tanie atrakcję ale chciałam coś jeszcze zobaczyć więc w dalszą podróż   udaliśmy się do Ustki.Odbywały się tam Dni Morza ale było bardzo zimno i deszczowo więc udaliśmy się do Torunia ale tam też jakoś tak bez szału (mają ładne zoo i ogród botaniczny to polecam ) A i widzieliśmy słynny kościół Dyrektora Rydzyka.Tego tematu poruszać nie będę. 
Booo..bo..dla mnie jest to oszukiwanie ludzi .Ale już ciiichhooo bo nie chce nikogo urazić swoimi poglądami.
Ale reszta to taka jakaś ....więc wsiedliśmy w auto  i na 18/30 dojechaliśmy do Łodzi ( a dokładnie do Aleksandrowa Łódzkiego ) gdzie też były Dni Miasta.Tym razem byłam na Koncercie Zeus'a oraz Sylwii Grzeszczak.W poniedziałek byliśmy w domu na 9 rano.
To tak totalnie wszystko w skrócie. Myślę że jak ktoś chce więcej wiedzieć to zapraszam na Insta :-) 
Tam na bieżąco wrzucam gdzie jestem i co robię.
Jeśli chodzi o wakacje to były super :) Ogólnie zrobiliśmy 1630 KM ale warto było :) Wakacje jak widzicie objazdowe wszędzie po trochu ale warto było ;) Nasze auto jest bosskie sumie 6 nocy w nim spędziłam :) Wiecie my jesteśmy szalonym małżeństwem i lubimy szalone wycieczki na spontanie,spanie w aucie i objazdówki .Mycie sie w aucie spanie itp mamy opanowane do perfekcji ;) Wiem dla kogoś to może się dziwne wydawać ale my tak lubimy ;) Trochu kasy poszło bo ok 1700 zł ale same paliwo ( disel ) to ok 700 -  800 zł.Bo wracając z Ustka Tarnów - przez Toruń i Łódź było aż 1100 km ! WOW ! 
A powiem Wam szczerze że nigdy nie chciałam jechać nad nasze PL morze, Wiecie brzydko zimno drogo ,ale powiem wam że jest ok :) Łeba skradła moje serce.I kiedyś tam wrócę , No to tyle :) 
 Nie będę Was męczyć minutę po minucie co robiłam bo bym książkę napisała :)
Do 30 Czerwca mam wolne to może jeszcze gdzieś na 1 dzień wyskoczę ale to może.
Zapraszam na Insta tam wszystko będzie na bieżąco ;)
Także jeździliśmy ,jedliśmy,piliśmy i dobrze się bawili ;) Udane zakupy ;) A teraz wakacje pracujące ;-( Buuu 

Ale Wam miłych Wakacji Kochane !!! :*:* 

AaA teraz moje kochane w łapki kawka / herbatka i jak ktoś chce niech ogląda foteczki :) 
( fotki nie są po kolei bo mam ponad 2 tysiące i muli mi laptopa więc wrzucam " byle jak " :) ) Proszę o wybaczenie :* 
































































Wystarczy Wam :P 
Tak jak pisałąm foty są w misz maszu :) z 2 tysięcy wybrałam kilka plus to co na Insta :)

Lubicie nasze PL morze ? Czy jednak zagraniczne ?? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz