wtorek, czerwca 27, 2017

Odpowiedniki perfum APAR - Zamienniki perfum | Perfumetki + KOD Promocyjny - 15 % !!

❤❤❤❤❤❤   Recenzja Perfumów APAR !!   ❤❤❤❤❤❤




Jak byłam na wakacjach z moim mężem to przyszła do mnie paczka którą odebrała sąsiadka a od sąsiadki odebrała ją moja mama i zaczęła za moim pozwoleniem testować perfumy damskie.

Paczka jest od Firmy 





Dostałam 2 perfumy damskie i 4 próbki które moja mama rozdała.
Perfumy są 2 różnych zapachach oraz 2 rożnych buteleczkach :)
Jeden zapach ma kolor lekko żółty a drugi kolor jest biały ( tzn bezbarwny ) 




Zacznę od tego który skradł serce mojej mamie :

ZAMIENNIK PERFUM (PERFUMY INSPIROWANE) GIVENCHY AMARIGE*
Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml
Niezwykle delikatna i sentymentalna, a jednocześnie figlarna i wesoła esencja prawdziwej kobiecości.
Perfumy dedykowane dla pań ceniących elegancję i finezyjność.
Połączenie soczystych, egzotycznych owoców, delikatnej esencji kwiatowej oraz egzotycznych drzew wraz ze słodką wanilią.


Cechy
Typkwiatowy
Nuta zapachowafiołek, brzoskwinia, neroli, kwiat pomarańczy, śliwka, mandarynka, brazylijskie drzewo różane, róża, robinia akacjowa, gardenia, jaśmin, orchidea, ylang-ylang, czerwone owoce, tuberoza, mimoza, czarna porzeczka, goździk ogrodowy, liście czarnej porzeczki, wanilia, piżmo, fasola tonka, bursztyn, drzewo sandałowe, cedr, nuty drzewne
 
Ten zapach jak dla mnie jest dość ostry,pachnie dość mocno.Ale moja mama ( ma 49 lat )  była zadowolona,twierdząc że zapach jest mocny i trzyma spokojnie ok 6 godzin na ciuchach.A na ręce ok 4 godzin.Mama jest zadowolona.
Mówi że ładnie się buteleczka prezentuję na  toaletce 
( tak tak ona ma toaletkę ja nie ) 



Drugi zapach to zapach bardzo delikatny.Dość subtelny,delikatny i taki bardzo kobiecy,Taki idealny dla kobiet młodych lubiące wyzwania.Dla kobiet lubiące sexownie delikatnie a jednocześnie uwodzicielsko pachnieć .
Zapach trzyma się podobnie jak poprzednim perfumie.
Kilka słów dodatkowych : 
ZAMIENNIK PERFUM (PERFUMY INSPIROWANE) DKNY BE DELICIOUS*

Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml

Piękny, uwodzicielski zapach stanowiący połączenie indywidualizmu i wygodnego, nowojorskiego stylu życia.

Seksowny i prowokujący. Perfumy,  początkowo zainteresują zapachem jabłek, który wraz z upływem czasu ustępuje aromatom kwiatowym




Cechy
Typowocowo-kwiatowe
Nuta zapachowajabłko, ogórek, grejpfrut, róża, tuberoza, fiołek, amber, drzewo sandałowe                                  

Także powiem tak perfumy fajne.
Ładnie pachną i są w miarę wytrzymałe ( 4 - 6 h jak dla mnie to dużo ) 

Próbki poszły świat jak już mi znajomi powiedzą co i jak to napiszę w komentach :)

Znacie ?

Dziękuje firmie za zaufanie :)


A DLA WAS KOD PROMOCYJNY !! - 15 %

KOD TO : ODPOWIEDNIKIAPAR 

Ważny do 15.07.2017 !!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz