sobota, czerwca 10, 2017

Halloween | HEBE.pl / Ambasadorka STREETCOM

Halloween | HEBE.pl / Ambasadorka STREETCOM 






Hej Moje Słoneczka :*

Co tam słychać u Was ? 

Ja dziś Wam pokaże kolejny produkt który dostałam w paczce od 





Dostałam małą buteleczkę damskiego perfumy który nosi jak dla mnie fajną nazwę HALLOWEEN i jest dostępny w drogeriach HEBE za cenę ok 30 zł ? 
( to są ceny w necie - bo Hebe na stronie cen nie podaje )





Perfum a w sumie woda perfumowana znajduję się w małej ślicznej buteleczce ( ładny ciekawy kształt ).



A że jest mały to mieści się w każdej torebce :)
Ładnie pachnie,tak delikatnie nutami owoców.

Trzyma się na skórze ok 4 - 6 godzin,a na ciuchach ok 8 - 10.




Więc jakiegoś szału nie ma,no ale za 30 zł nie liczny na mega super fajny perfum.

Także ja daje mu tak 3 + na 5.

Kilka słów dodatkowych :

Mia Me Mine marki Halloween to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, Mia Me Mine został wydany w 2017 roku. Nutami głowy są liczi, yuzu i różowy pieprz; nutami serca są róża i szafran; nutami bazy są paczula, dzięgiel i piżmo.

A Wy znacie ? 

Może u Was się lepiej sprawdza :) 

Buziaki Słoneczka !! :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz