wtorek, czerwca 20, 2017

JAK DZIAŁA MGIEŁKA OLEJKOWA OD GARNIERA ?

JAK DZIAŁA  MGIEŁKA OLEJKOWA OD GARNIERA?




Hej Moje Słoneczka :*

Jak widzicie prawie mnie na blogu nie ma ale nie mam czasu.
Praca plus dom i tak jakoś wychodzi :)
A oprócz tego coraz bliżej do wolnego i chce wszystko zrobić żeby potem oddać się totalnemu lenistwu ;) Wolne tuż tuż a my nie mamy planów ;p jak zawszę wszystko na spontanie ogarniamy ;p

A dziś przychodzę do Was z kolejną krótką i szybką recenzją :) 
Tym razem napisze Wam kilka słów o mgiełce którą dostałam w ramach spotkania blogerek jako dodatkowy prezent za zaangażowanie w pomoc Monice 
( głównej organizatorki ) 

Sposób użycia: 

Aby zapewnić przyjemną, szybką i łatwą aplikację, rozpyl olejek delikatnie na wilgotne lub suche włosy z odległości 15 cm. Przed szczotkowaniem zastosuj, aby odżywić włosy i ułatwić ich układanie. W dowolnym momencie dnia: aby natychmiast zapewnić włosom olśniewający blask i miękkość.






A więc tak mgiełka jest sucha znajduję w butelce takiej jak np dezodorant.
Podczas psikania po włosach nic się nie zacina,leci jakby powietrze które osiada się na włosach. 




Ja używałam przez miesiąc co 2/3 dzień rano ( po umyciu ).Po użyciu mgiełki moje włosy dobrze się rozczesywały,ale miałam wrażenie że są " brudne " takie obciążona.W sumie po ostatnim miesiącu nie zauważyłam żeby moje włosy stały się jakieś mocniejsze,albo żeby mniej się łamały.Plus za to że włosy dobrze się układają a reszta raczej neutralna.
Jak dla mnie średni produkt.
Możemy go kupić od 15 do 30 zł ( za leży gdzie i jaka promocja )

Znacie ?? :)

Buziaki !! :* 


Olejek do włosów

Fructis Oil Repair 6 soczyście owocowy, naturalny zapach 200 ml


Mgiełka olejkowa Garnier Fructis Oil Repair 3 do włosów suchych i łamliwych stworzona, by wzmacniać i odżywiać włókna:


DZIAŁANIE:

• Mgiełka o formule szamponu.
• Działa wzmacniająco dla poprawy kondycji łamliwych włosów.
• Intensywnie nawilża suche włókna.
• Regeneruje i odżywia włosy od nasady aż po same końce.

SKŁADNIKI:

• Kompozycja 3 odżywczych olejków z oliwek, awokado i karite.
• Ekstrakt z olejku kokosowego dla regeneracji włókien.
• Białka z cytryny oraz witaminy B3 i B6.

EFEKT:

• Odżywione i zdrowo wyglądające włókna.
• Miękkie w dotyku i pełne blasku włosy.

POJEMNOŚĆ:

• 150ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz