środa, maja 31, 2017

Mydła naturalne - Enklare

Mydła naturalne - Enklare


Mydła naturalne

Tajemnica wytwarzania mydła znana była już starożytnym Grekom.
W czasach tych, mydło sporządzano z tłuszczy oraz pozyskiwanego z popiołu potażu.



Hej Moje Słoneczka :-*

Dziś znów szybki i krótki post,ale naprawdę nie mogę znaleźć dłuższej chwili ;( Praca/dom/wypoczynek pod drzewem po pracy ;) 

Dziś przychodzę do Was z naturalnym mydłem które dostałam w ramach spotkania blogerek w Bochni.

Mydło ( w sumie były 3 sztuki - dwie rozdałam ) dostałyśmy od firmy :




Mydło jest pięknie zapakowanie w folie obwiązaną kokardką,na mydle znajduję się napis firmy.
Mydło jest bezzapachowe,lekko i bardzo delikatnie się pieni.



Dobrze się tym mydłem myje.( trochu jak dawniej szarym mydłem - takie jest moje porównanie ) 



Moja skóra po myciu mydłem stała się bardziej delikatniejsza miększa w dotyku,wyglądała na taką zdrowszą :) 
I co najważniejsze nie mam uczulenia na twarzy i nie po myciu twarzy nie miałam wysypki na twarzy ;) 





Kilka słów o mydełkach :

Nasze ręcznie wykonane mydło z kolekcji artystycznych.Wszystkie mydła które wytwarzamy są na bazie receptur marsylskich, wzbogacane różnymi dodatkami np. olejami, barwnikami, olejkami eterycznymi, solą himalajską lub peelingami.

To mydełko jest bardzo dobre również do skóry skłonnej do alergii i podrażnień. Dobrze nadaje się również do zmywania makijażu. Nie wysusza lecz nawilża dzięki zawartej glicerynie roślinnej.


Mydło polecane do higieny intymnej.
Mydła Enklare są ręcznie robione, dlatego poszczególne kostki mogą różnić się między sobą wyglądem. 

Znacie takie mydełka ?? 

Jak się u Was sprawdzają ?

Buziaki :-* !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz