poniedziałek, czerwca 19, 2017

Schwarzkopf, Schauma Repair & Care, szampon do włosów, 400 ml

SCHAUMA REPAIR & CARE SZAMPON 400 ML





Hej Moje Słonka :*

Dziś Wam napisze kilka słów o szamponie który kupiłam z 2 miesiące temu i tak sobie o nim zapomniałam. Ale spokojnie już go prawie kończę
( myje włosy co 2 dni więc luz ) 




Szampon kupiłam w Tabaku na promocji za 4,99 zł 
Znajduję się w butelce w kolorze brązu,z dobrą grafiką,gdzie wszystko jest napisane.

Szampon jest  koloru perłowego.Dobrze się pieni,myje włosy oraz bez problemu się spłukuję .



Włosy po nim są czyste,łatwo się rozczesują,nie plątają i pachną delikatnie.
Takim czekoladowym kokosem;)

Jestem zadowolona :)

Znacie ?? :) 

Kilka słów dodatkowych :


Szampon Odbudowa i Pielęgnacja do włosów suchych i zniszczonych. Formuła z masłem Shea i ekstraktem z kokosów wygładza i regeneruje strukturę włosów. Nadaje im sprężystość i zdrowy wygląd. Formuła z intensywnie wzmacniającą proteiną przywraca włosom utraconą substancję dla 100% siły i 100% blasku.

Składniki :

Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, CI 16255, CI 47005, Citric Acid, Cocamide MEA, Cocamidopropyl Betaine, Cocos Nucifera Fruit Extract, Coumarin, Dimethicone, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Glycine, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Keratin, Laureth-23, Laureth-4, Panthenol, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate


Nazwa:Schwarzkopf, Schauma Repair & Care, szampon do włosów, 400 ml
Marka:Schwarzkopf
Linia:Schauma Repair & Care
Dla kogo:kobieta
Rodzaj:szampon
Działanie:oczyszczającewzmacniające
Pojemność:400 ml
Wymiary w opakowaniu [mm]:89 x 44



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz