poniedziałek, czerwca 26, 2017

Mercel Total zdrowe włosy, skóra i paznokcie

Mercel Total zdrowe włosy, skóra i paznokcie



Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*

Pewnie jak to czytacie to ja nadal mam urlop :) 
I pewnie na Insta wiecie co porabiam.
Tego posta pisałam do Was z 2 tygodnie temu ;p 

Dziś Wam pokaże tabletki które kupiłam  z 2 miesiące temu,Wiecie zbliżały się wakacje więc człowiek chciał trochu jeszcze się " wzmocnić " tzn włosy,pazurki oraz poprawić skórę na twarzy.



Tabletki jadłam ponad miesiąc 1 tabletkę dziennie czasem 2 ( takie było dawkowanie od 1 do 2 tabletek ) Za tabletki na promocji w aptece zapłaciłam ok 19 zł .
Tabletki są długie i chude,o jasnym kolorze,zapach taki ziołowy.
Ale nie ma problemu z połknięciem.




Czy zauważyłam jakieś zmiany ? Szczerze ? 
NIE ..Serio nic nie widzę żadnej poprawy.Pazurki są osłabione,włosy wychodzą,łamią się a skóra na twarzy jaka była taka jest.

Na pewno ich drugi raz nie kupie.A co mnie skusiło ? 
Ni własnie promocja i początek wiosny więc chciałam na lato super wyglądać.
Kasa wydana tabletki zjedzone efekty żadne.

A Wy znacie takie tabletki ? 
Jak u Was się sprawdzają ?
P.S - nie jest to post sponsorowany.Mój produkt / moja kasa itp :)




Mer'Cel TOTAL 60 tab.
Wyjątkowa kompozycja odżywczych witamin i minerałów pomaga dodać blasku, delikatności i przywrócić skórze zdrowy wygląd oraz poprawić jej koloryt. Bogactwo witamin z grupy B oraz cynk pomagają odżywić skórę oraz uchronić ją przed uszkodzeniami. Nadają również skórze gladkosci oraz utrzymują skórę bardziej elastyczną. Witaminy C i E pomagają zwalczać wolne rodniki oraz opóźnić proces starzenia.
Kwas foliowy, niacyna, witaminy B1 i B12 pomagają wzmocnić strukturę wlosów i sprawić by staly się mocniejsze i bardziej elastyczne. Aminokwasy: cysteina i metionina oraz witaminy B12 i B2, biotyna i kwas pantotenowy sprzyjają się tworzeniu wlosa w cebulce. Biotyna, żelazo i aminokwasy pozwalają wzmocnić paznokcie od wewnątrz, tym samym zapobiec ich rozdwajaniu. Paznokcie stają się mocne, gladkie i odżywione.
Zawartość składników w porcji dziennej produktu1 tabletka2 tabletki
Witamina C60mg(75%)* 120mg(150%)*
Niacyna15mg(94%)*30mg(188%)*
Witamina E6,7mg(56%)*13,4mg(112%)*
Kwas pantotenowy3,6mg(60%)*7,2mg(120%)*
Witamina B61,6mg(114,5mg)*3,2mg(229%)*
Witamina B21,3mg(93%)*2,6mg(186%)*
Witamina B11,2 mg(109%)2,4mg(218%)*
Witamina A400μg(50%)*800μg(100%)*
Kwas foliowy200μg(100%)*
400μg(200%)*
Biotyna                                                                     30μg(60%)*       60μg(120%)*  
Witamina B121μg(40%)*2μg(80%)*
Żelazo2,5mg(18%)*5mg(36%)*
Cynk2,5mg(25%)*5mg(50%)*
Cysteina 0,275mg**0,55mg**
Metionina 0,275mg**0,55mg**
* %realizacji zalecanego dziennego spożycia (ZDS)
** nie ustalono zalecanego dziennego spożycia
Sklad: Witamina C (kwas L-askorbinowy),niacyna (Amid kwasu nikotynowego), witamina E (octan DL-alfa tokoferolu), Kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia), Witamina B12 (Cyjanokobalamina), witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny), witamina B2 (ryboflawina), witamina B1 (Tiamina), witamina A (octan retinylu), kwas foliowy (kwas pteroilomonoglutaminowy), biotyna (D-biotyna), żelazo (fumaran żelaza), cynk (glukonian cynku), cysteina, metionina, maltodekstryna, skrobia kukurydziana (substancje wypełniające), sorbitol (substancja slodząca), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), celuloza mikrokrystaliczna (substancja wiążąca).
Zalecane przyjmowanie: 1 - 2 tabletek dziennie. Nie przekraczać zalecanej porcji dziennej. Preparat nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
Warunki przechowywania: Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu. W miejscu niedostępnym dla małych dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz